Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trui schreef:Ja was ikl al bang voor. Maar deze telefoon past toch neit bij mij. Na 3 apps downloaden en 200 fotos zit ie al helemaal vol. Er stata ingestwld dat alle fotos etc op de sd kaart komen. Maar blijkbaar doet e dat niet aangezien als ik fotos verwijder, de oplsag van mn telefoon zelf afgaat. En zo is mijn telefoon dus altijd vol en de sd nieteens 10 procent gebruikt. En mijn Selfie camera is enorm slecht. Dus dat past ook niet echt bij jemand als ik
Trui schreef:Ik heb nu een samsung galaxy j5, en mn abonnement (staat apart van telefoon) verloopt in juli. Dus wilde ik kijken of ik nu wel het geld had voor een ihpone. Blijft duur. Maar het liefst wil ik
Minimaal een iphone 6/6s. (Aangezien een abonnement 2 jaar duurt en omdat ie anders wel erg snel verouderd)
Een 24 maand durend abonnemoment.
Niet veel meer dan 20 eu in de maand
Zo min mogelijk toetselkosten (dus dat die bij het maandbedrag zijn inbegrepen)
Minimaal 1,5 GB
Ik bel bijna nooit. En sms doe ik alleen in nood.
Maar ik klamp vast aan de iphone, maar wat nou als er een beter (voor mij) toestel zou zijn?
Ik ben heel. Vaag ik weet het. Maar welk toestel is niet te oud, en past bij een pubermeid?
Edit. Hoge resolutie cameras
Trui schreef:SE ligt niet fijn in mn hand. net als de 5s. ik wilde altijd minimaal ee 5s maar die wordt ook al weer zo snel oud. want toen ik een iphone 4 had (ook zo klein) kon ik op een gegeven moment binna niks meer omdat ie te oud was om te updaten
Trui schreef:Ik kan alleen de axon 7 vinden, klopt dat?
En watvoor telefoon is dat verder? Jullie zijn positief maar ik hoor online dat hij niet zo fijn is om te gebruiken. En belangrijk: zijn de camera's goed want ik kan nu dus onderweg geen leuke fotos maken.,