Maar dat vergt wel een stukje van je sociale leven,nu is dat al niet mijn sterkste punt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Ik vind van welik slaap meestal maar 6u. Ga drie keer per week hardlopen, spreek twee keer per week met vrienden af, lig veel te luieren in de zetel, kook 3-4 keer per week, ik volg nog een studie (ongeveer 10u per week aan kwijt), lees veel boeken, negeer het huishouden quasi compleet, reis vaak, doe regelmatig avondje uit met mijn man. Zou niet weten wat er mist
tot een tijdje terug reed ik ook nog 3 keer paard maar even geen bijrijdpaard nu.
Ik heb geen kinderen dat scheelt wel natuurlijk.
poes schreef:Ik vind van welik slaap meestal maar 6u. Ga drie keer per week hardlopen, spreek twee keer per week met vrienden af, lig veel te luieren in de zetel, kook 3-4 keer per week, ik volg nog een studie (ongeveer 10u per week aan kwijt), lees veel boeken, negeer het huishouden quasi compleet, reis vaak, doe regelmatig avondje uit met mijn man. Zou niet weten wat er mist
tot een tijdje terug reed ik ook nog 3 keer paard maar even geen bijrijdpaard nu.
Ik heb geen kinderen dat scheelt wel natuurlijk.
Citaat:Faelynn, welke sector zou je willen werken?
Voor mij is op dit moment werkgeluk belangrijker dan het salaris, kom net uit een burnout en werk sinds februari weer fulltime. Uiteindelijk wil ik wel verder kijken, want ik kan veel meer verdienen dan ik nu doe. Maar eerst weer een jaartje fulltime werken zonder terugval en dan verder kijken
Babsiej schreef:Dat is ook het hele idee van verzekeren, dat je inderdaad rustig kan slapen.
Ik ben er niet zo bang voor, als ie stuk is, koop ik een andere auto. Wil niet per se zeggen dezelfde maar we hebben genoeg op de spaar om genoeg op te kunnen vangen. Ieder zo zijn ding ..
In m’n nieuwe baan werk ik ook gemiddeld 33,6 uur. 2x ochtenddienst, 2x middagdienst, en 2x nachtdienst. Daarna ben ik 4 dagen vrij
OleJon schreef:Babsiej schreef:Dat is ook het hele idee van verzekeren, dat je inderdaad rustig kan slapen.
Ik ben er niet zo bang voor, als ie stuk is, koop ik een andere auto. Wil niet per se zeggen dezelfde maar we hebben genoeg op de spaar om genoeg op te kunnen vangen. Ieder zo zijn ding ..
In m’n nieuwe baan werk ik ook gemiddeld 33,6 uur. 2x ochtenddienst, 2x middagdienst, en 2x nachtdienst. Daarna ben ik 4 dagen vrij
Dat systeem heb ik ook![]()
5 ploegen, mag ik vragen wat voor werk je doet?
Ik vind het zelf ideaal, je hebt veel vrij tijd.
Ik denk niet dat benzine en boodschappen en zo goedkoper worden. Eerder alleen maar duurder.
Toen ik vorige week met mijn zwager sprak, die is boer
Hadden we het over kunstmest, deed anders 0,28 cent de kilo. Nu 1 euro.
Is toch niet best.
Citaat:Faelynn: een bore out is niet niets. Zeker niet als je nog zoveel last hebt. Loopt de behandeling nog of iets? Het kan echt een tijd duren om uit zoiets te klimmen.
Ik ben vorig jaar ook even gestruikeld op werk. zat echt op mijn plek. Ik ben daarna dus ook ergens begonnen waar plezier primeerde en waar ik me kon omscholen. Dat is goed gelukt en nu is het voor mij het moment om verder te gaan