Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Erres schreef:Eerder, voor coronatijd, haalde ik wel eens iets van de to good to go. Maar ben er een beetje af geraakt, omdat de winkels die het aanbieden voor mij minstens 10 km verderop zitten. En ja, dan wordt het niet meer goedkoop als ik de benzinekosten erbij reken. Ik heb nu net weer even gekeken en weer te ver. Zo jammer.
Marcella schreef:Ach brood uit de supermarkt kom ook bij een bakker vandaan.
Het lekkerste zelf bakken weet je zeker wat erin zit. Soms doe ik een pakket uit gemak als ik vriezer ruimte heb.
fohadie schreef:Snap dat 150km ver is voor je.Ons brood is dan ook echt dagvers. Een dag erna zou kunnen, niet echt lekker, maar ok. Dag daarna zou ik het niet meer eten. Uit de vriezer idd wel.
fohadie schreef:Misschien dat het per bakker of super verschilt, maar hier gaat er geen brood verbeteraar in.Ik weet niet over welke meuk Neonlight het heeft?
En brood bij de AH ken ik blijkbaar niet goed. Degene die ik had merkte ik toch echt verschil.
8nnemiek schreef:Bakkers gebruiken ook gewoon broodverbeteraar inderdaad.
Bij ons gaan er drie broden per week doorheen als mijn vriend moet werken, dus dat scheelt nogal of je drie overblijvers van de AH neemt voor 50 of 75 ct per stuk of bakkersbroden van 3 euro per stuk![]()
Zelf vind ik die extra zachte witbroden van de AH en Jan Linders altijd zo lekker, het Zaans brood bijvoorbeeld. Lekkerder dan brood van de bakker vaak.
En liefst bak ik natuurlijk eigen brood, maar daar heb ik vaak gewoon geen tijd voor helaas.