Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
)

Het scheelt wel dat de opening/doorgang naar het kleine kamertje erg groot is. Maar ik ga nog alles precies opmeten en dan kijk ik waar alles het beste zou passen. Het is trouwens geen breed bed, 87 cm breed in totaal geloof ik. Ik ben eerder bang dat hij net niet in de lengte gaat passen (211 cm). Maar dat zal ik moeten meten dus.
.AnneLieff schreef:Karin1985, Ik snap wat je bedoelt, maar ik zie nu dat ik zelf onuidelijk was, bedoelde eigenlijk de witte tegels op de muur.
Ik vind de kleurcombinatie wel erg mooi, ben dan ook erg benieuwd naar het resultaat! Heb je je badkamermeubeltje ook al gekozen?
. Voor 100% doe het zelf werk mag ik echt niet klagen en als je je bedenk wat het was. (+ een zeer beperkt budget, gelukkig heeft schoonpa ook wat gesponsord)

, smeert mega lastig 

misschien iets voor als we hier de badkamer gaan verhuizen over een paar jaar
Ik slaap namelijk op een zolderkamer met een (open, vaste) trap naar beneden die direct uitkomt in mijn zusje haar kamer. Ik vind dit vrij vervelend en zou toch wel wat meer privacy willen, zonder dat ik hier alles voor hoef te verbouwen want daar werken mijn ouders niet aan mee. Die zeggen gewoon 'Deal with it.' maar na zo'n 16 jaar hier zo slapen wil ik toch wel wat meer privacy.
Als het helpt kan ik morgen ook wel een foto plaatsen van hoe de situatie nu is.