Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Booooo schreef:Ja ik zou er ook bij willen zijn
Heb net de email verzonden met ons bod, voorwaarden en de onderbouwing.
Makelaar gaf aan dat het inderdaad wat laag zat, maar dat er wel over te praten valt en hij verwacht wel dat we een tegenbod gaan krijgen.
Ze hebben tot vrijdag 12:00 de tijd..
kohtje schreef:Eindelijk ga ik vandaag tekenen voor mijn boerderij! En het nuts bedrijf is alles aan het aanleggen . hopelijk over 3 weken er in .
djuulsie schreef:Bij ons is gisteren de taxateur geweest, daar horen we niks over helaas, maar de makelaar zei dat we ons geen zorgen moesten maken. Dus dat proberen we niet te doenondertussen komt onze verhuisdatum dichterbij... Zal echt blij zijn als alles achter de rug is straks.
afgelopen zaterdag naar een open huis geweest. waar het ons droomhuis leek op Funda, was dat helaas niet zo in het echt. Beneden geweldige ruimte, lekkere tuin, maar boven alles veel te klein. Badkamer 2 bij 2m en geen mogelijkheden om groter te maken. dus helaas... we moeten weer verder zoeken.
Berdien schreef:Die ervaring heb ik niet hoor anjali, waar baseer je dat op?Als ik bij mijn eigen huis kijk, dat gaat never nooit niet weg voor de WOZ-waarde. Wel voor € 30.000 - € 40.000 méér dan dat.