opisop_shop schreef:normaliter zijn ze geloof ik 7,50 per pak. Ik heb nu maat 4 en daarin zitten 50stuks (15ct)
Volgens mij kom je daarna meteen in maat 5 en dat zijn er 44 (17 ct).
Als je ze in de aanbieding koopt (2 pakken voor 10euro) betaal je dus voor maat 4 10ct. en maat 5 11ct. Die van de Aldi weet ik zo niet, maar zo te zien op internet is dat 12 euro voor 80 (mt4), 76 (mt 4+) of 70 (mt5) stuks.
Ik gebruik nu 4+ ivm doorlekken, zijn de luiers van de Lidl beter daarin omdat je geen + maten hebt?
phormicola schreef:Casrola, ik zou haar dolgraag mee nemen, maar het moet echt op de fiets en dan in de draagdoek vind ik onverantwoord. Zitten kan ze nog niet, dus zitje is helaas ook nog niet mogelijk. Zodra dat kan gaat ze lekker mee
Ik begrijp het, hier de luxe van een 2e auto, levert niks meer op en heeft geen afschrijving vandaar dat het mogelijk is waardoor ik mijn zoontje meteen in de auto mee kon nemen of we gingen boodschappen wandelend ophalen en overal tassen aan het frame hangen om alles mee te nemen (denk aan weekboodschappen).
Marley schreef:Je hebt van die maxicosi dragers voor achter op de fiets of zo'n fietskarretje achter je fiets![]()
Ik twijfel om zo'n karretje aan te schaffen, anders zou ik tot ong 9mnd moeten wachten tot ik kan fietsen met haar...
De Baby mee die jij bedoeld schijnt veilig te zijn maar veel winkels verkopen het niet omdat ze het toch onveilig vinden. Dat is ook mijn idee erbij.
Fietskarretje is een optie, persoonlijk vind ik het geen prettig idee omdat je er geen toezicht op hebt tijdens het fietsen en het hier in de wijk erg druk kan zijn met auto's. Een duurder aanschaf zou een bolderfiets kunnen zijn. Goed zicht op je kindje en je kan gelijk boodschappen meenemen maar de aanschafbedrag ligt hoger dan een karretje.