Tinkerloos schreef:Zoals de Galaxy s8?
Die wordt eind maart aangekondigd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MelissaH1996 schreef:Hoe wordt hier gedacht over de Huawei P9 Lite? Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en deze lijkt me wel wat dus ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen
amoj schreef:Ook ik ben benieuwd naar de huawei p9 lite!
Of een andere huawei. Heb er nu ook 1 die al twee jaar mee gaat.
Ik zoek wel een telefoon waar redelijk wat op kan qua apps, die leuke foto's maakt en tegen een stootje kan.
Ik zat te denken aan de p8, maar is die misschien al te oud?
FabianHorse schreef:Liesje89 schreef:Ja otterbox of spigen hoesje kopen. Telefoons van tegenwoordig kunnen echt niet tegen een stootje, welke je ook neemt.
Neem dan ook geen smartphone, dat is toch alleen maar troep, mijn kleptelefoon doet het veel beter dan al die iPhone prut.
Riddershow schreef:Mijn vorige telefoon had op gegeven moment ook kapot scherm ondanks hoesje. (mijn huidige is kapot gegaan omdat ik ff noodgedwongen tussen 2 hoesjes inzat...)
Het zou fijn zijn als een telefoon al uit zichzelf tegen een stootje kan.
melody7 schreef:Ik kan best veel vinden met deze eisen maar ze zijn allemaal te groot tot nu toe..
phormicola schreef:Ik zoek een upgrade voor mijn prima, maar wat simpele, Samsung Galaxy Grand Prime uit 2015.
Punten waar ik me aan erger en die echt beter moeten:
-batterij gaat maximaal een dag mee.
-opslag van maar 8gb en apps kunnen niet op het sdkaartje gezet worden
-scherm van 6.1inch is net een fractie te groot voor me.
De camera van 9megapixel vind ik prima maar mag natuurlijk beter. De frontcamera van 5 megapixel mag beter maar is geen noodzaak.
De telefoon is af en toe wat traag, ook dat mag iets beter.
Budget: max 400 euro.