Als je dat niet wilt moet je denk ik handmatig synchroniseren?? Even googlen of de handleiding doornemen

Amina - start en laadt hij weer gewoon op na de reset?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:ik kan daar niets deleten... Beetje irritant....
en nog een vraag: hoe kan ik meerdere liedjes tegelijk van mijn computer naar een afspeellijst in Itunes of op mijn speler zetten?
Ik moet ze nu 1 voor 1 in Itunes zetten en dat duurt een eeuwigheid zo...
Iriis_ schreef:Weten jullie dat?
Ik heb een I-pod, en daar is de volume begrenzing op ingesteld door iemand anders.. Dus ik krijg het er niet meer af omdat ik het wachtwoord niet weet! Echt heel irritant.
Weten jullie misschien hoe ik de volume begrezing eraf kan krijgen? Misschien dat ik m'm I-pod helemaal kan resetten?
Anthea schreef:eilleen333 schreef:ik kan daar niets deleten... Beetje irritant....
en nog een vraag: hoe kan ik meerdere liedjes tegelijk van mijn computer naar een afspeellijst in Itunes of op mijn speler zetten?
Ik moet ze nu 1 voor 1 in Itunes zetten en dat duurt een eeuwigheid zo...
Map aan bibliotheek toevoegen.
Citaat:Illegaal downloaden
Op Bokt mag het illegaal downloaden van muziek, films en ander auteursrechtelijk beschermd materiaal niet worden besproken. Topics waarin gesproken wordt over downloadprogramma's, links naar 'gratis muziek' et cetera worden verwijderd. Deze regel is ingesteld omdat het op dit moment zeer onduidelijk is wat wél en wat níet is toegestaan in Nederland en wij niet het risico willen lopen op claims en rechtszaken.
Fiffill schreef:Ik heb net sinds gister de Creative Zen Plus 4GB.
Nu heb ik deze vraagjes:
Hoe zetten jullie foto's op je Creative.
En hoe verander je de achtergrond?