ding en bijna alles zit erop. En hij is supermooi

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Orlando_ schreef:Ik heb een samsung ladyfoon, de sgh e-500. En an de bruine versie. Erg fijn
ding en bijna alles zit erop. En hij is supermooi![]()
_Rianne_ schreef:Ik wou de bruine, maar heb de roze.. maar hij is wel heel fijn!!
Maar wát ik ook doe, het tril icoontje blijft op mijn schermpje staan.... Ideetje?
Myrz schreef:_Rianne_ schreef:Ik wou de bruine, maar heb de roze.. maar hij is wel heel fijn!!
Maar wát ik ook doe, het tril icoontje blijft op mijn schermpje staan.... Ideetje?
Heb je bij geluidsinstellingen, toevallig je ringtone op trillen & geluid staan?
Als je hem alleen op geluid zet, dus dan trilt ie niet als je gebeld word, verdwijnt dat icoontje.
_Tessaa schreef:Heb de Nokia 7373 Black Chrome besteld.. oeh ben nu al verliefd op dat dingetje. ^^
Waterkippie schreef:_Tessaa schreef:Heb de Nokia 7373 Black Chrome besteld.. oeh ben nu al verliefd op dat dingetje. ^^
Die is mooi!
Ik twijfelde eerst of ik die zou nemen maar heb uiteindelijk toch de bronze genomen!
Ik ben ook nog steeds verliefd op mn foontje!
Marloess_ schreef:Even een vraagje;
Ik heb sinds een paar weken de Samsung E900, maar er zitten nu al best veel krassen op, terwijl ik er aardig voorzichtig mee ben.
Iemand een idee hoe je dit kunt verminderen, of is het gewoon maar zo?