Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

doe je alle muren in deze kleur? 

SaskiaB schreef:Mooi huis Marlies, daar ga je vast fijn wonen! Mag je er nog iets van een schutting plaatsen of wordt er wat geplant?
Bellatrix schreef:SaskiaB schreef:Mooi huis Marlies, daar ga je vast fijn wonen! Mag je er nog iets van een schutting plaatsen of wordt er wat geplant?
Ik mag aan de voorkant maar een meter hoog planten. En de woningbouw gaat een beukenhaag planten bij iedereen. Of ik aan de zijkant wel hoger mag weet ik niet eigenlijk. Wil daar tzt de kattenren.
, en in de woonkamer achter de bank maar die is gewoon keurig grijs.

In de badkamer heeft hij niet lang gekeken. Ik heb nog stukken sierbehang maar die mag ik laten zitten. Ik moet de vloer verwijderen en ook de rolgordijnen. Alle lijmresten weg en gaten dichten. En de keuken dus heel goed boenen.
Alle radiatoren ook boenen. Tegels. En ik moet de lampen verwijderen en zorgen dat er centraal doos deksels opzitten.
prompter schreef:Mijn hemel zeg... en de nieuwe huurders gaan ook weer alles schoonmaken, dus dubbel werk. Wat duur zeg die deuren! Flinke tegenvaller

Dus die moet ik eraf schroeven in laten weken. Geld voor alle contacten. Al denk ik dat ze ze gewoon allemaal gaan vervangen want ze zijn nog ouderwets geel. In mijn nieuwe woning zijn ze mooi wit.