Lekker de motor weggeweest! Fijn dat jullie genoten hebben. Balen van de regen....
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-23 20:47
Ook zoveel gevallen Saul. Echt balen dit weer. Komt nog meer aan..
Ja, f ontspannen op z'n tijd mer. Ook nodig
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-23 14:32
Het gaat hier nog steeds rustig door. Hopelijk wat droge dagen zodat we de Track aan kunnen leggen. In huis veel niet zichtbaar werk. En de kuikens zijn samengevoegd bij de kippen,en wonen nu gezellig met z'n achten.
Heerlijk zo de kipjes los eigenlijk moet ik dat overdag ook eens doen, maar heb ze eigenlijk altijd vast op hun eigen stuk. Ben wel benieuwd naar je track.
Dik balen, maar je hebt het beter nu dan wanneer alles af is en bemeubeld en Behangen denk ik dan. En jullie zijn al super opgeschoten en wat een werk is er al verzet.
Wij zijn ook al 2 jaar aan het verbouwen en nog steeds niet af, ook het ene na het andere probleempje en vertragingkje dus ik weet perfect hoe het voelt.
Ja zeker waar, het maakt nu in principe nog weinig uit qua schade. De wasbak naar de nood badkamer verplaatst, traphekje erin. Nu nog platen tegen het hout vd overloop zodat de kleine er niet tussendoor kan vallen dan zijn we klaar om binnenkort in de grote slaapkamer te gaan wonen. Zal even behelpen worden.
Als het meezit kunnen vandaag de stutten deels weg.
Oeff.. twee jaar al. Het duurt altijd langer aks gepland. Schiet het bij jullie op nu? Succes
foxy80
Geplaatst: 13-08-23 09:23
Nee, en om heel eerlijk te zijn ben ik er nu wel klaar mee omdat ons binnenklimaat maar blijft schommelen. Zal vandaag eens een toertje doen met mooie foto´ s onze blunders en tekortkomingen. Wordt hele uitleg. Kan eigenlijk mijn eigen topic openen.
JorineV
Geplaatst: 13-08-23 10:00
Poe in de slaapkamer wonen... dus heel de benedenverdieping is dan in verbouwing? Pittig zeg! Ik duim voor mooi weer voor jullie, dat je lekker met de kleine en de honden naar buiten kan
Getver, dat is ook schrikken zeg. Zeker met de kleine erbij.
@BigOne: als je zo'n driewieler bakfiets hebt, moet je juist heel erg uitkijken dat je niet te snel de bocht door gaat. Dan kan hij om kiepen. (Spreekt uit ervaring )