Ik was niet voorbereid om een spin te zien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Muts
Je went vanzelf aan de beestjes is mijn ervaringIk ben er nu een stuk minder bang voor als voordat ik op het platteland woonde.
Palmera schreef:Hou maar op.Gisteravond ging ik de waterpomp uitzetten, in dat stenen huisje. Doe de deur oprn, frunnik aan de stekker,zie vanuit mijn ooghoek iers zwarts over de deur rennen, spring krijsend achteruit, bovenop de hond, die begint ook te brullen, ik schrik daardoor weer, spring weer naar voren tegen de deur, die valt dicht en toen werd twee brullemde exemplaren, ik en de hond, hoogst waarschijnlijk uitgelachen door die giga spin die inmiddels op de buitenkant van de deur zat.
Enfin, ik ga eens nadenken hoe ik dit ga aanpakken.
Met kleintjes kan ik dealen, maar die grote snelle krengen die bij schemer te voorschijn komen kan ik niet aan.
Britta31 schreef:De spin een naam geven,dan zijn ze al minder eng.
rien10 schreef:Brutus the distroyer, ik vind het een toepasselijke naam.
Cowboy55 schreef:Britta31 schreef:De spin een naam geven,dan zijn ze al minder eng.
In 'How I met your mother' was de stelling dat je geen echte New Yorker bent als je nooit een kakkerlak met de blote hand dood hebt gemept.
Ik ben dat gaan toepassen bij spinnen (in elk geval in situaties waarbij ik daarna niet de muur of plafond opnieuw hoeft te witten). Werkt meer dan prima. Gewoon <Klets> "sterf eikel".
Prairy schreef:In je nakie gewapend met een deobus en aansteker werkt prima tegen kakkerlakken. Of zoals mijn liefste zei, schatje, er zit een kever in de douchekuip. Van 4cm.
Disclaimer: don't try this at home. De Deo kan ontploffen in je hand. Kreeg ik later van mijn zwager>plastisch chirurg te horen
Prairy schreef:In je nakie gewapend met een deobus en aansteker werkt prima tegen kakkerlakken. Of zoals mijn liefste zei, schatje, er zit een kever in de douchekuip. Van 4cm.
Disclaimer: don't try this at home. De Deo kan ontploffen in je hand. Kreeg ik later van mijn zwager>plastisch chirurg te horen
Palmera schreef:Prairy schreef:In je nakie gewapend met een deobus en aansteker werkt prima tegen kakkerlakken. Of zoals mijn liefste zei, schatje, er zit een kever in de douchekuip. Van 4cm.
Ik snap de werking van de deobus en de aansteker. Maar het ontgaat me waarom dat naakt moet?
Sidenote: er staan ook gasflessen in dat hokje, dus de tip van explosief materiaal sla ik over