Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Echt sneu wederom slechte berichten voor meerderen hier![]()
Is ook echt een rottige categorie/prijsklasse om in te zoeken.
Ik zit in de 6 tot 7 ton prijsklasse, daar wat minder gekkigheid merk ik.
Hier een tegenbod gehad![]()
ik ook tegenbod gedaan, we zitten nog maar 7k van elkaar verwijderd.
Ik denk dat we er wel uitkomen.
Ik besef nu wel dat ik de enige ben, geen concurrentie en ze hebben haast
listiglistje schreef:Echt sneu wederom slechte berichten voor meerderen hier![]()
Is ook echt een rottige categorie/prijsklasse om in te zoeken.
Ik zit in de 6 tot 7 ton prijsklasse, daar wat minder gekkigheid merk ik.
Hier een tegenbod gehad![]()
ik ook tegenbod gedaan, we zitten nog maar 7k van elkaar verwijderd.
Ik denk dat we er wel uitkomen.
Ik besef nu wel dat ik de enige ben, geen concurrentie en ze hebben haast
ir_2021 schreef:Hier vrijdag bij een appartement gekeken van ongeveer 4 ton wat volledig gerenoveerd moet worden. In ons eigen gebouw dus echt wat we willen, maar kwamen er al snel achter dat we dit niet kunnen en willen betalen. Besloten om niet te bieden want we kunnen toch niet overbieden en voor ons 10 anderen....
Net gebeld door de makelaar of we niet alsnog de vraagprijs wouden bieden, want blijkbaar heeft dus nog niemand een bod gedaan... Blij dat het eindelijk een keer de andere kant op beweegt, maar meer dan 350 is het eigenlijk al niet waard omdat je minstens 20k moet verbouwen. En ben toch heeel erg blij dat er geen mensen bestaan die écht meer dan 4 ton bieden voor een niet-af appartement van 85 vierkante meter.
idinn schreef:Als makelaar vraagt vp te bieden en je vindt het dat ook nog niet waard, gewoon dat bedrag dat je het wel waard vindt bieden..
Horsii, was het wat bij de school?
ir_2021 schreef:Ja, ze vragen er nu (vraagprijs funda) 389 voor. En dat alles vooral voor het mooie uitzicht. Mooi uitzicht heb je absoluut, maar voor de toekomst kun je -gezien het een appartement is- niks verduurzamen of aanbouwen etc. En je moet dus echt álles nog doen. Tot de plinten er af slopen aan toe.
https://www.funda.nl/koop/bilthoven/app ... slaan-102/
Neverland schreef:Ik heb voor minder geld een vrijstaande woning gekocht.Ik zou zoiets nooit betalen voor een flat.
Ik zag dat er laatst hier in de buurt een appartement te koop stond voor 515.000. Een half miljoen. En het was best een normale flat, alleen aan de ruimere kant (100m2). Maar dan nog.
ir_2021 schreef:Nouja ik vind minstens €1200 hypotheek vaste lasten + €200 VVe en voorschot stookkosten echt héél veel vergeleken met onze buurman die ongeveer €600 pm kwijt is aan exact het zelfde huis op een andere verdieping..
ir_2021 schreef:Ja, ze vragen er nu (vraagprijs funda) 389 voor. En dat alles vooral voor het mooie uitzicht. Mooi uitzicht heb je absoluut, maar voor de toekomst kun je -gezien het een appartement is- niks verduurzamen of aanbouwen etc. En je moet dus echt álles nog doen. Tot de plinten er af slopen aan toe.
https://www.funda.nl/koop/bilthoven/app ... slaan-102/
horsii schreef:Jongens duim aub heel hard.
Wij hebben een hele forse overbieding gedaan en ze vinden het bod zo goed dat de bezichtigingen van morgen en vrijdag afgezegd zijn.
De kijkers die tot nu toe geweest zijn kunnen tot morgen 18u een bod doen.
19u weten we het morgen.
Verkopend makelaar denkt dat er niet over ons heen geboden gaat worden..