Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:IMAY1990 schreef:Wow, die wil ik ook heel graag. Is ie ook leuk om te bouwen?
Het is echt technisch lego, dus wel wat moeilijker dan het volwassen lego. Ik vond het alsnog erg leuk om te bouwen
karuna schreef:Iedereen weer lekker aan de knutsel.
Ivm verkoop van mijn huis heb ik zojuist nog wat besteld. Een keer kan nog daarna gaat de rem er weer op. Maar dat was vooral omdat mijn BB8 al zo lang zielig alleen is zonder zijn vriendje.R2D2 is kennelijk opnieuw uitgebracht in een iets gewijzigde versie. Die kan dan niet ontbreken vind ik. Dan kunnen ze samen in de vitrinekast staan.
al heeft deze wel een lange nalevertijd, maar dat is niet erg.
Samen met wat klein beestjes grut als "zinloze" maar leuke opkleuring van mijn vensterbank. Nu kan ik dan jaren vooruit met bouwen zonder dat het me nog geld kost.
Indy_Mouse_9 schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met het schoonmaken / wassen van Lego in de wasmachine of vaatwasser?
Ik heb tweedehands een set gekocht die toch wel viezig is, ik zou m graag wat schoner krijgen
karuna schreef:Oh hij welik moet wachten op nabestelling. Maar ja dat is ook niet erg, ik heb geen haast. Zo erg is hij ook weer niet. Een bescheiden grijs blauw afgeronde cilinder. Geen opzichtig gekleurd iets (zoals BB8
![]()
)
Morrie het zal je alleen wat zeggen denk ik als je starwars hebt gezien. In de eerste films was R2D2 een van de robots die een best grote rol hadden in de film. Overigens in de eerste films zat er een echte acteur in de robot. Samen met C3PO (een goedenvermoedelijk vrouwelijke robot) hadden ze een best aandeelin de film. Later is daar BB8 bijgekomen, een soort van twee bollen in oranje wit. Daarvan heb ik de lego versie en een theepot.
Wat het leuke aan de nieuwe R2D2 is dat er ook wat herdenkingsdingen bijzitten ivm 50 jaar Lucas films.
Indy_Mouse_9 schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met het schoonmaken / wassen van Lego in de wasmachine of vaatwasser?
Ik heb tweedehands een set gekocht die toch wel viezig is, ik zou m graag wat schoner krijgen