Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karijn schreef:[ [url=m/XADzSN.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0JRwXo.png]Afbeelding[/url] ]
Voor nu even voor het idee. Ik kan wel wat inspiratie gebruiken wat ik tijdelijk voor die deur kan doen.
Queelens schreef:Dat is precies ook de stoel die ik zoek haha die je nu hebt, maar dan met zwarte poten. Ik heb het ook nog niet gevonden.. sklum kan je overigens wel bestellen denk ik hoor. De levertijden zijn wel lang maargoed.. wij hebben daar laatst een slaapbank vandaan gehaald.
IMANDRA schreef:Ik ook geen ervaring met Sklum, maar mooie stoelen idd!
Heeft iemand hier toevallig tips voor het zelf maken van een verfstaal? De kleur die de interieurstyliste had uitgekozen voor onze muur is van een oudere collectie (Sikkens 4041) dus niet meer in een kleurstaal te krijgen. Ze gaf ook een andere kleurcode nadat we er achter kwamen dat deze niet beschikbaar was, maar die was ook uit de oude collectie en niet te krijgen. Alternatief is een klein potje van 250ml te bestellen van de gewenste kleur, maar ik wil wel iets portables maken wat ik mee kan nemen naar o.a. de keukenzaak. Heeft iemand hier dé tip qua ondergrond/type verf/anders?
Gaat om deze kleur!
miramii schreef:IMANDRA schreef:Ik ook geen ervaring met Sklum, maar mooie stoelen idd!
Heeft iemand hier toevallig tips voor het zelf maken van een verfstaal? De kleur die de interieurstyliste had uitgekozen voor onze muur is van een oudere collectie (Sikkens 4041) dus niet meer in een kleurstaal te krijgen. Ze gaf ook een andere kleurcode nadat we er achter kwamen dat deze niet beschikbaar was, maar die was ook uit de oude collectie en niet te krijgen. Alternatief is een klein potje van 250ml te bestellen van de gewenste kleur, maar ik wil wel iets portables maken wat ik mee kan nemen naar o.a. de keukenzaak. Heeft iemand hier dé tip qua ondergrond/type verf/anders?
Gaat om deze kleur!
En eens langs een bouwmarkt of verfwinkel gaan met deze foto en vragen of ze (bijna) dezelfde hebben? En je daarvan een staal mee mag?
Waarop ga je verven? Baksteen, stucwerk, hout, behang?
hazel schreef:Ik zoek nieuwe eetkamerstoelen
Deze stoel is eigenlijk een beetje wat ik zoek, maar zouden in augustus op voorraad zijn, dat is nu al september. Daarbij vertrouw ik de website niet helemaal.
[ [url=m/yyYBvw.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://www.sklum.com/nl/kopen-eetkamerstoelen/75953-glorys-stoffen-eetkamerstoel.html?id_c=150032&gclid=Cj0KCQjw4v2EBhCtARIsACan3nxu_zgz_D3ZCHrLF3B2k_FjaIuUZxCReXfLveFAJayMKbvrd4sIcVsaAgGMEALw_wcB
Ik heb deze stoelen besteld bij Sostrene Grene:
[ [url=m/dMKdXu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar in het echt zijn ze helaas veel donkerder:
[ Afbeelding ]
Mijn eisen:
- Crèmekleurig
- De stof: géén fluweel. Het liefst linnenlook of bouclé
- De stoeltjes moeten klein en fijntjes zijn, ik woon niet zo groot. De afmetingen van het zitgedeelte zo'n 50x50cm bij de stoelen van Sostrene, dat vind ik perfect.
- Poten van de stoel maakt me niet veel uit, liefst zwart, wit, hout of goudkleurig.
- Prijs niet te gek, de stoelen moeten ècht perfect zijn wil ik er € 200 stuk aan uitgeven
- Tweedehands is ook prima, zolang de staat maar goed is
- Geen gekruiste of Eiffeltoren poten, dat heb ik nu en ben ik zat
Mocht ik die stoelen van Sklum toch kopen gaat er een andere lamp boven met gouden accentenWie kan me helpen? Buitenlandse shops geen probleem!
Myka schreef:hazel schreef:Ik zoek nieuwe eetkamerstoelen
Deze stoel is eigenlijk een beetje wat ik zoek, maar zouden in augustus op voorraad zijn, dat is nu al september. Daarbij vertrouw ik de website niet helemaal.
[ [url=m/yyYBvw.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://www.sklum.com/nl/kopen-eetkamerstoelen/75953-glorys-stoffen-eetkamerstoel.html?id_c=150032&gclid=Cj0KCQjw4v2EBhCtARIsACan3nxu_zgz_D3ZCHrLF3B2k_FjaIuUZxCReXfLveFAJayMKbvrd4sIcVsaAgGMEALw_wcB
Ik heb deze stoelen besteld bij Sostrene Grene:
[ [url=m/dMKdXu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar in het echt zijn ze helaas veel donkerder:
[ Afbeelding ]
Mijn eisen:
- Crèmekleurig
- De stof: géén fluweel. Het liefst linnenlook of bouclé
- De stoeltjes moeten klein en fijntjes zijn, ik woon niet zo groot. De afmetingen van het zitgedeelte zo'n 50x50cm bij de stoelen van Sostrene, dat vind ik perfect.
- Poten van de stoel maakt me niet veel uit, liefst zwart, wit, hout of goudkleurig.
- Prijs niet te gek, de stoelen moeten ècht perfect zijn wil ik er € 200 stuk aan uitgeven
- Tweedehands is ook prima, zolang de staat maar goed is
- Geen gekruiste of Eiffeltoren poten, dat heb ik nu en ben ik zat
Mocht ik die stoelen van Sklum toch kopen gaat er een andere lamp boven met gouden accentenWie kan me helpen? Buitenlandse shops geen probleem!
Oh wauw, vind juist de kleur van de stoelen die je nu hebt heel leuk!
Jammer dat ze online uitverkocht zijn
IMANDRA schreef:Ik ook geen ervaring met Sklum, maar mooie stoelen idd!
Gaat om deze kleur!
boeflover schreef:IMANDRA schreef:Ik ook geen ervaring met Sklum, maar mooie stoelen idd!
Gaat om deze kleur!
Een pot verf laten mengen, roerstaafje erin, pot weer dicht en de roerstaaf laten drogen -> kleurstaal? Of je verft een iets breder stukje hout en neemt dit mee.
Als je al zeker bent van de kleur zou ik de hoeveelheid pakken die je sowieso moet hebben i.p.v. nog een apart klein potje laten mengen.