Doe je het wecken in de oven of in een pan?Ben ook benieuwd hoelang die courgette vitrage moet hangen voor dat het droog genoeg is?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Doe je het wecken in de oven of in een pan?
Het verwonderd mij nog steeds dat er zovelen zijn die mijn stukjes willen volgen, ik vind het altijd heel fijn dat jullie zulke positieve reacties geven

in de loop van de week geven ze een hittegolf op dus ben benieuwd.
. De appels beginnen nu al te vallen maand eerder dan normaal. Al een emmer vol geplukt en hangen zeker nog wel 2 emmers vol in. Misschien heb je nog leuke tips/ recepten om met appels te doen? Want vraag me nu al af wat ik ermee aan moet al uitgedeeld aan ouders en schoonouders
heel veel appeltaart
anders word ik tonnetje rond
. Had vorig jaar een 2 emmers vol dacht dat het wel ong de max zou zijn voor 1 boom.
en die olielamp, die wil ik hebben
Hoewel met de Zweedse post kan het nog wel een tijdje duren voor het aankomt......
Roosje01 schreef:Wil idd wel proberen appelmoes te maken en appelflappen zijn ook altijd wel lekker. Cider is dat appelsap? Nooit geprobeerd te maken.
Nooit geweten dat 1 boom zoveel zou geven hij heeft het duidelijk naar zijn zin. Had vorig jaar een 2 emmers vol dacht dat het wel ong de max zou zijn voor 1 boom.
SensaHorses schreef:Wat een heerlijk sfeertje op je foto's, TS!![]()
nuscaniels; Dat klinkt heel gaaf!Heb je ook een volgtopic?