Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MamaMiesje schreef:Snap ik
Toch valt dat in werkelijkheid wel mee, plus dat wij een woonkamer van 3.70m hoog hebben met een even hoge raampartij; héél veel (zuid-oostelijk) licht dus dat binnenvalt en dat maakt het hier letterlijk en figuurlijk best warm
_San87_ schreef:Ik vind de kleuren mooi, maar wel koel...
madeliefw schreef:Wij hebben ook wel een beetje die kleuren groen in huis. Van de serie aquamarine van little greene. De aquamarine deep en de mid. https://www.littlegreene.nl/paint/colour/green-paint
We hebben 2 wanden in een vrij grote woonkamer met een hoek. En vooral veel wit ral 9016. Lijkt me erg mooi bij jullie ook.
Janine1990 schreef:Gave keuken Neroo! Ik zou niet echt een donkere kleur kiezen, anders oogt het meteen zo smal. Nu lijkt het nog lekker ruimtelijk!
Ik had vandaag echt een day from hell...![]()
Vanochtend naar Tuinland, super leuk natuurlijk. Toffe dingen gescoord. Kom ik thuis, maak ik mijn nieuwe vaas op. Klaar, deurbel gaat en ik hoor iets knappen. Dacht dat het de kat was die wat beroerd uit de vensterbank kwam. Maar de vaast was meteen kapot geknapt.
Nieuwe vaas opgehaald, opnieuw opgemaakt en dit is het resultaat:
[ [url=m/RzdJMw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gK9TYL.jpg]Afbeelding[/url] ]
(de rest van de day from hell was dat alles tegen zat, geen batterijen te krijgen, rits van de jas stuk, kofferbak gaat in storing en dus niet meer open, en ik stootte ook nog mijn teenNeedless to say dat ik vandaag niets meer uitvreet
)