Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik had met verpotten de wortels een beetje teveel dubbelgevouwen, waardoor ze niet naar beneden groeiden.

Laulitz schreef:Zoveel plek heb ik helaas nietIk heb maar een klein terras en als ik nog groter ga dan ga ik helaas niet meer op terras kunnen.... Ze zullen het nog eventjes zo moeten volhouden tot we een huis hebben!
Alleen de zonnebloemen doen het nog... Die vond die vast niet lekker genoeg...
MarliesV schreef:Whahaha, die wonen samen
*daar ging bijna mijn koffie over het toetsenbord*
Laulitz, je plantjes krijgen teveel zonlicht zo te zien. Dat in combi met kleine potjes maakt ze niet happy.
Ik zou in ieder geval de komkommer gaan ondersteunen met een stokje. Die knapt anders straks bij zijn steeltje af, dat zou zonde zijn. Want zo te zien heb je er wel bloei in en gaat hij dus vrucht dragen.
Achja ik vind het toch altijd leuk om te doen! Laulitz schreef:MarliesV schreef:Whahaha, die wonen samen
*daar ging bijna mijn koffie over het toetsenbord*
Laulitz, je plantjes krijgen teveel zonlicht zo te zien. Dat in combi met kleine potjes maakt ze niet happy.
Ik zou in ieder geval de komkommer gaan ondersteunen met een stokje. Die knapt anders straks bij zijn steeltje af, dat zou zonde zijn. Want zo te zien heb je er wel bloei in en gaat hij dus vrucht dragen.
Dankje voor de tips! Ik vrees alleen dat het dit jaar ook geen succes wordt Op de foto stonden ze net buiten, ze hebben de hele tijd binnen gestaan dus minder zonlicht kan ik ze helaas niet gevenAchja ik vind het toch altijd leuk om te doen!