Cryptocurrency

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 13:14

Cinderella schreef:
KellyR schreef:
Ter info

https://coingeek.com/buckle-your-seatbe ... n-30-days/

Als het fout gaat, gaat het goed fout.
Voor degene die hun investering nodig hebben is het een afweging om alles er af te halen (of niet).

Ik laat zelf alles staan en zie wel wat er gebeurt.

Verder, SHA en ZAP zijn op dit moment veel besproken als goede low cap investeringen, short term & long term.
Beide te koop op Bitrue
SHA ook op de Nederlandse site bitcoinmeester.

Ziet dat artikel alleen toe op Tether of denk je dat meer crypto's hierdoor geraakt gaan worden?

Als Tether valt, komt de hele crypto markt waarschijnlijk mee naar beneden.

Maar dit is speculatie uiteraard.

Sommige zeggen dat Tether te groot is om te vallen. Ik twijfel ook of "ze" het laten gebeuren nu Tesla Amazon etc ook binnen komen op de crypto markt.

Anyhow, het is een grote gok.

Als deze rechtszaak + die van XRP vs SEC goed gaat, dan ontploft alles de goede kant op, denk ik. Maar het kan ook vice versa zijn als alles fout gaat.

Aagje_Nimbly

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 13:25

Heeft iemand pundix? Die maakt een flinke stijging op dit moment!

Ik heb er flinke winst op gemaakt nu. Twijfel of ik (een deel) moet verkopen of gewoon blijven holden. Iemand goede inzichten?

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 15:47

Aagje_Nimbly schreef:
Heeft iemand pundix? Die maakt een flinke stijging op dit moment!

Ik heb er flinke winst op gemaakt nu. Twijfel of ik (een deel) moet verkopen of gewoon blijven holden. Iemand goede inzichten?

Heb je je inleg er al uitgehaald?

Yadano78

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 21:22

Hoi ik haak ook aan, ik heb een aantal jaren terug wat ingelegd via binance, klein bedrag maar ik heb er wel lekker winst op nu, vandaag bitvavo geïnstalleerd omdat dat Nederlands is en mijn Engels niet zo best is, iemand ervaring met dit platform?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 21:33

Yadano78 schreef:
Hoi ik haak ook aan, ik heb een aantal jaren terug wat ingelegd via binance, klein bedrag maar ik heb er wel lekker winst op nu, vandaag bitvavo geïnstalleerd omdat dat Nederlands is en mijn Engels niet zo best is, iemand ervaring met dit platform?

Ja ik, werkt prima.

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 22:56

Wij hebben ook bitvavo en zijn tevreden

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 00:44

Ja werkt prima

Aagje_Nimbly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 08:53

Hier ook Bitvavo en tot nu toe erg tevreden! Binance is wel een stuk uitgebreider kwa coin aanbod.

Yadano78

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 09:01

Aagje_Nimbly schreef:
Hier ook Bitvavo en tot nu toe erg tevreden! Binance is wel een stuk uitgebreider kwa coin aanbod.

Ik vind bitvavo wel veel makkelijker :+

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 10:56

Yadano78 schreef:
Aagje_Nimbly schreef:

Ik vind bitvavo wel veel makkelijker :+

Dat heb ik dus met bitcoinmeester :')

-------------------

Voor iedereen die in XRP zit en zich afvroeg waar de pump van vanmorgen vandaan kwam:
https://cointelegraph.com/news/ripple-n ... g-business

Wat het precies betekent voor de lawsuit durf ik nu nog niet te zeggen, ben niet zo bekend met de wet en regelgeving van de US.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 20:07

Wow, Eth duikt eens even zeg.. een verschil van 300 euro met vanmorgen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 20:15

Alle crypto's staan diep rood vandaag.. En ook veel rond dezelfde tijd een megadip..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 20:17

Relaxed schreef:
Alle crypto's staan diep rood vandaag.. En ook veel rond dezelfde tijd een megadip..

Is er iets gebeurd waardoor dit komt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 20:24

Suzanne F. schreef:
Relaxed schreef:

Is er iets gebeurd waardoor dit komt?

Geen idee, vond het wel opvallend..

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 21:01

BTC is even diep water aan het duiken. Van de bijna 49.000€ stond ie net op 43.000€.
Die duik van 6.000 is fors, bijna 15%.

Waarschijnlijk veel sell orders op die price range, ken de USD rates niet, maar daar wordt op gehandeld. Dus waarschijnlijk stond ie op de 60.000 USD (aanname).

BTC is helaas nogsteeds leidend, elke altcoin volgt die vogelvlucht naar beneden.

Reden dat XRP als enige in het groen staat is het goede nieuwe van Wyoming en een positieve wending in het gesprek van de lawsuit, die was vandaag.

SEC heeft tegen geen enkele exchange gezegd dat zij XRP als een security zien (indirect dus wel een currency).
Vertrouwen stijgt en iedereen is massaal aan het kopen, prijs stijging is op basis van speculatie.

Ik verwacht in ieder geval niet dat BTC klaar is met zijn reis omhoog, dit zal een flinke correctie zijn en dan gaan we weer door naar 80.000-100.000 grens.
* Dit is mijn mening, geen financieel advies.

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 22:55

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 10:33

Wow, echt alles keldert in vandaag :') wel weer het moment dat we zitten... Zullen we vandaag nog extra kopen? Ik verwacht namelijk wel weer dat de koersen omhoog gaan (van de bekendere) maar ik wacht nog even af. Amerika slaapt nog natuurlijk dus zie ze vandaag nog wel verder kelderen.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 15:22

Aagje_Nimbly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 21:33

Heeft iemand wel eens van Bee Network gehoord? Het is een nieuwe coin die in de opstart fase zit. Tot het project gelanceerd wordt kan je elk uur gratis coins 'minen' met een app op je telefoon. Het is een goed uitgedacht project met een uitgebreide whitepaper, uitgestippelde roadmap en een groot team.

Ze zijn in december gestart en zitten nu al op ongeveer 5miljoen gebruikers. De 2e halving is net geweest (van 0.8 naar 0.4) en de volgende halving komt bij 10miljoen gebruikers. Als ze op 1 biljoen gebruikers zitten gaat het project online op exchanges. Tot die tijd kan je dus gratis munten 'verdienen' door 1x per 24u te klikken.
Ik heb hem nu een aantal dagen en vind het erg leuk om m'n coins te zien groeien :Y) :P . Om mee te kunnen doen, moet je je aanmelden via een referral code, die van mij is missmarloes. Je krijgt dan beide een 0.10 beecoin per uur extra, zo kun je elkaar ook een beetje helpen. Misschien is het leuk om met een Bokt-team te gaan minen? Je ziet namelijk ook degene die bij jou in het team zitten.

In de app store heet de app: Bee Network: Phone-based asset. Het heeft een geel logo met Bee (doorstreept).

Hun website: https://bee.com/en

Het is natuurlijk geen zekerheid dat het een succes wordt, maar het project is goed opgezet. Mocht het slagen is het natuurlijk leuk als je er zo vroeg bij bent en heb je gratis geld gemaakt :D . En mocht het niks worden heb je elke dag 1x voor niks geklikt :+ .

Yadano78

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 22:33

Aagje_Nimbly schreef:
Heeft iemand wel eens van Bee Network gehoord? Het is een nieuwe coin die in de opstart fase zit. Tot het project gelanceerd wordt kan je elk uur gratis coins 'minen' met een app op je telefoon. Het is een goed uitgedacht project met een uitgebreide whitepaper, uitgestippelde roadmap en een groot team.

Ze zijn in december gestart en zitten nu al op ongeveer 5miljoen gebruikers. De 2e halving is net geweest (van 0.8 naar 0.4) en de volgende halving komt bij 10miljoen gebruikers. Als ze op 1 biljoen gebruikers zitten gaat het project online op exchanges. Tot die tijd kan je dus gratis munten 'verdienen' door 1x per 24u te klikken.
Ik heb hem nu een aantal dagen en vind het erg leuk om m'n coins te zien groeien :Y) :P . Om mee te kunnen doen, moet je je aanmelden via een referral code, die van mij is missmarloes. Je krijgt dan beide een 0.10 beecoin per uur extra, zo kun je elkaar ook een beetje helpen. Misschien is het leuk om met een Bokt-team te gaan minen? Je ziet namelijk ook degene die bij jou in het team zitten.

In de app store heet de app: Bee Network: Phone-based asset. Het heeft een geel logo met Bee (doorstreept).

Hun website: https://bee.com/en

Het is natuurlijk geen zekerheid dat het een succes wordt, maar het project is goed opgezet. Mocht het slagen is het natuurlijk leuk als je er zo vroeg bij bent en heb je gratis geld gemaakt :D . En mocht het niks worden heb je elke dag 1x voor niks geklikt :+ .

Doe wel met je mee hoor!! }:0

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 22:49

Ik doe ook wel mee :j heb me zojuist aangemeld.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 00:13

Ik heb me ook aangemeld! (TheRealPloo) :P

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 07:34

Ik heb me ook aangemeld, onder mijn eigen naam..

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 09:10

Ik heb me ook aangemeld als miertje1974
Laatst bijgewerkt door Puppetje op 25-02-21 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 09:15

Ik heb me ook aangemeld, grappig! Ik ben benieuwd waar dat op uit gaat lopen.

Qua crypto´s heb ik best wat verkocht. Ik heb nog wel iets, maar ik ga even op safe zitten en wacht even af.