F_inley schreef:Vroeger toen ik nog bij ah werkte kreeg je als de appeltaarten in de aanbieding waren de 35% korting nog over de bonus prijs dan was hij haast gratis maar dat is nu ook niet meer.
Dat is volgens mij nog steeds zo hoor
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
8nnemiek schreef:Ik zoek ook altijd naar acties met 35% extra kortingAlleen zitten hier nogal eens van die mensen achter de kassa die de 35% sticker niet aanslaan
Moet je met je handen vol boodschappen nog eens bij de servicekassa in de rij gaan staan..
8nnemiek schreef:Ik zoek ook altijd naar acties met 35% extra kortingAlleen zitten hier nogal eens van die mensen achter de kassa die de 35% sticker niet aanslaan
Moet je met je handen vol boodschappen nog eens bij de servicekassa in de rij gaan staan..
knabbelgirl schreef:Ik doe dat ookzolang je het direct in de vriezer gooit geen probleem! Schrijf er zelf op hoeveel dagen tot de THT er nog over waren, als dat 0 waren ontdooi ik het in de pan en anders de avond voor gebruik in de koelkast
En eerlijk, hier ligt alles in de vriezer zonder op data te letten en heb nog nooit iets verkeerd gehad. http://www.foodsaver.com/blog/archive/2 ... it%3F.html
Hier staat wel een beetje hoe lang je dingen kunt bewaren
@Sannert Plus heeft 35 en 50% zelfs