de trein (hoewel een lange zit) is ook een optie voor het reizen. Wel nog een eindje rijden maar stukken minder.
En de tuin kan me best een portie groente en fruit gaan leveren, wat ik vervolgens in de enorme kelder koel kan opslaan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
inclusief augurken. In de kelder staat nu al een fasinerende verzameling weckpotten zagen we. Onbekende inhoud en leeftijd

nog even en je hebt straks 2 pony's in je tuin lopen.
erg goed.
mochten de tuin apparaten te groot en zwaar zijn voor me weet ik al wat het gaat worden. Zij ruilen ook in.
verkopers doen moeilijk en wat eerder was toegezegd je kunt alvast bv bloembollen planten of boompjes doen na de tweede fase die zo lijkt eind deze maand is. Is het nu niks mogen tot de definitieve overdracht eind dit jaar/begin volgend jaar. Vriest het dan kan ik niks doen buiten.
En staat alles in pot of zak dan te wachten tot het gedooid is.

een lap die ik dadelijk niet eens echt ga terugzien geloof ik.
) die ik wel baas kan maar een stuk degelijker dan wat ik nu gebruik. Dat haal ik op als mijn huis hier is gepasseerd. Mijn oude electrische maaier en strimmer met draad gaan dat zware gebruik niet fijn vinden.
Wat achterblijft in nieuwe huis aan motor tuin spul wat te zwaar is is gefotografeerd al en kan ik vervolgens hier weer inruilen, dat is wel prettig. Bedrijf heeft de fotos ervan al gezien.
. Dat is iets waar ik inderdaad nog even achteraan moet. Scheelt dat ik daar nog even de tijd voor heb. Eerste periode blijf ik op een ander adres in Nederland ingeschreven waar ik ook een deel van de tijd zal zijn omdat er ook zoveel nog geregeld moet worden in te korte tijd. Dan kan ik langzaam aan alles goed regelen. Ook bijvoorbeeld op termijn auto overzetten naar frans kenteken, franse ziektekosten verzekering enz.
jammer een heel mooie grote clematis en een blijvend groene kamperfoelie. Alle ornamenten en zonnelampjes zijn al verzameld.

.
zo fijn, 

Een peer die al wat slapjes was is helaas overleden maar dient nog steeds als hangmat standaard.