Haarelastiekjes van de action is ook geen succes, die met heel veel in een plastic rol.
Zit geen rek en geen kracht in.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

F_Orumster schreef:Konstantine schreef:Dt heb ik ook met die van Ikea
Je kunt beter een keertje investeren in echt Tupperware denk ik.
Die dingen niet in de vaatwasser stoppen helpt ook.

Mo_86 schreef:Ja die! Geen idee of het standaard is dat de tubetjes niet goed sluiten, maar ik had er in ieder geval weinig geluk mee haha. Bij een van de tubetjes is het hele dopje afgebroken, dat was helemaal dolle pret
Froukje: wel oppassen dat je dan ook echt alleen datgene plakt dat je wílt plakken.

MarlindeRooz schreef:Werken die van Zenner wel goed?
Ik heb echt lang en best wel dik haar. Het zakt altijd uit.

Mijn vriend heeft er met alle kracht aan getrokken (en dat is veel kracht) en mooi dat ze heel bleven
MarlindeRooz schreef:Werken die van Zenner wel goed?
Eleionomae schreef:Oh ja wat je niet niet moet kopen bij Action zijn van die losse katoenen kussen hoesjes met o.a de tekst home is where my heart is. Die beginnen heel snel te pullen, erg lelijk. Ze hebben nu ook iets soortgelijks van zwaardere kwaliteit zag ik, maar ik heb nu gewoon effen grijs mee genomen met een grijs wit randje. Hopelijk blijven die mooier
maar hij is zo leuk haha 
Tazzey schreef:MarlindeRooz schreef:Werken die van Zenner wel goed?
Ik gebruik de invisibobble en die werken echt perfect. De elastiekjes van de Action zijn drama inderdaad. Ik heb ook een keer een behoorlijke verkleuring gehad. Ik leende een stiekje van een vriendin en die kocht ze bij de Action. Ik had er een knotje mee gemaakt tijdens het zwemmen en toen ik thuis kwam en het gewassen en gedroogd had ontdekte ik allemaal groene strepen EN een roestplek. Het ijzeren stukje wat de uiteinden vasthoudt was gaan roesten.

Amanda_T schreef:estja schreef:Wat ook NIET werkt is van dat spul dat je sproeit tegen mos en groene aanslag op je terras.
Werkte hier perfect hoor. Geen groene aanslag meer te vinden en makkelijk in gebruik
Telpeva schreef:Ik ben juist erg tevreden met de secondelijm waarbij er 3 in 1 pakje zitten.
)