Goh en we hebben echt een bijna nieuw bootje.. De nieuwe vloerbedekking is zoooo gaaf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Bedankt voor de tips, hoefijzer! Het boek ga ik eens opzoeken, en onze ijsselmeer kaarten zijn inderdaad van de anwb (lagen nog in de boot van de vorige eigenaar, de boot komt uit Enkhuizen), dus ik denk dat we ook maar een nieuwe set kaarten aanschaffen. Zijn er echt gevaarlijke stukken in het ijsselmeer?
8nnemiek schreef:Zijn er hier toevallig mensen die weten hoe het zit met de drukte op het IJsselmeer en in de sluizen en de havens van texel en vlieland enzo in de zomervakantie en de nazomer?
We zijn nu een beetje aan t plannen, en het lijkt er op dat het grootste deel van onze vakantie net aan het einde van de zomervakantie valt. Maar als het zo druk is dat schepen dubbel liggen in de havens en er wachtrijen liggen voor de sluizen dan ben ik bang dat vriendlief direct wil omdraaien
Mer1980 schreef:Wij hebben geen boot, maar een schipmaargoed weet niet of ik hier wel thuishoor, want bij ons is het werk. Al varen we ook voor ons plezier. Dus werk & plezier.
[ [url=m/pMkeZf.jpg]Afbeelding[/url] ]