Gelukkig komt t op de plas niet veel voor.Goh en we hebben echt een bijna nieuw bootje.. De nieuwe vloerbedekking is zoooo gaaf
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gelukkig komt t op de plas niet veel voor.
8nnemiek schreef:Bedankt voor de tips, hoefijzer! Het boek ga ik eens opzoeken, en onze ijsselmeer kaarten zijn inderdaad van de anwb (lagen nog in de boot van de vorige eigenaar, de boot komt uit Enkhuizen), dus ik denk dat we ook maar een nieuwe set kaarten aanschaffen. Zijn er echt gevaarlijke stukken in het ijsselmeer?
Er had iemand heel lekker in liggen slapen. Die geef ik natuurlijk geen ongelijk, maar dat kapotte hout is wel een beetje jammer.
En dan ook nog vaak geen kegel gehesen
Of valt dat mee waar jullie liggen?

Koop een boot, werk je dood..
, sinds 2 april ruim 60 uur gevaren. We zitten sinds die datum 3 a 4 dagen per week op t bootje
Ding deed echt helemaal níks
Dus zaterdag hebben we het grootste deel van de dag aan de motor gewerkt en nog maar een uurtje kunnen zeilen uiteindelijk
8nnemiek schreef:Zijn er hier toevallig mensen die weten hoe het zit met de drukte op het IJsselmeer en in de sluizen en de havens van texel en vlieland enzo in de zomervakantie en de nazomer?
We zijn nu een beetje aan t plannen, en het lijkt er op dat het grootste deel van onze vakantie net aan het einde van de zomervakantie valt. Maar als het zo druk is dat schepen dubbel liggen in de havens en er wachtrijen liggen voor de sluizen dan ben ik bang dat vriendlief direct wil omdraaien
Alleen nog hopen op een beetje fatsoenlijk weer.
Zaterdag was er trouwens overal om ons heen regen, maar wij hebben het droog gehouden

Mer1980 schreef:Wij hebben geen boot, maar een schipmaargoed weet niet of ik hier wel thuishoor, want bij ons is het werk. Al varen we ook voor ons plezier. Dus werk & plezier.
[ [url=m/pMkeZf.jpg]Afbeelding[/url] ]
en dat is jullie blijkbaar goed gelukt (of toch op z'n minst soort van...).