Pivione schreef:Ceetje_bokt schreef:
Ja, gepind maar snap de opmerking even niet.
Ze bedoeld dat 10,03 wordt afgerond naar 10,05 als je contant betaald
Ah

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mamamier schreef:Vandaag samen met mijn jongste dochter geweest, dat maakt een uurtje Action altijd extra duur hihi. Ze had het ook verdiend hoor, vannacht voor het eerst zonder luier geslapen en droog gebleven. Dus haar buit: Mega Mindy pyama, 2 kleurboeken, olifantenflesje appelsap en een nieuwe tandenborstel.
Mijn buit: 2 flessen Gesso, verfspullen en schoonmaakspullen (ook de schimmelreiniger, ben benieuwd!), kattenspeelgoed voor in de kittenpakketten die ik mee geef als de kittens vertrekken.
Totaal net geen 50 euro, best netjes.
Nu bezig met een antiek kastje pimpen, zonder te schuren begonnen met de gesso erop te smeren. Dat werkt super! Straks aflakken en even bedenken of ik het weer "oud"maak dmv doorschuren of helemaal strak in de lak zet. Leuk, leuk!
Geen enkele plakfolie kunnen vinden. Weet iemand een Action regio Alphen aan den Rijn of Leidschendam die het wel verkoopt?
Kentaro schreef:Pivione schreef:Hebben ze bij de Action ook wasboxen zoals dit? http://mb.fcdn.nl//image/normaal/37088/ ... l-40-l.jpg
Ik kwam ze net bij de Praxis tegen!
(40 ltr. = 20,00, 60 ltr. = 25,00)
Deze kleur en wit/creme!
Alwiene schreef:Leuke tips over dat hersenwerk voor hondjes! Ik heb 1 echte puzzel, maar mijn normaal erg energieke monstertje vind het eigenlijk al snel teveel werk. Zelfs als ik er kaas in doe, waar hij normaal toch echt wel gek op is. Misschien kan ik iets vinden wat nóg simpeler is en met action spul niet teveel kost, wat hij wel leuk vind om te beginnen ofzo