Niet alleen het camera geluid is weg, maar ook de pictogrammen in de bovenste balk is anders. Nou ja, de balk, niet de pictogrammen.
Geen problemen met wifi of bestanden. Waarom doet iedereen zo panisch over updates? Bij mijn iphone regelmatig grote updates en nooit problemen
Ik heb geen problemen met de update gehad met dingen kwijtraken hoor. @Vonneke: iOS7 komt toch pas in de herfst? Jij hebt een S4 en aaiPown? Welke vind jij nou prettiger?
Ik had een aai Ios7 idd in de herfst!!Ben over mijn S4 super tevreden. Was ik over de aai ook. Ik vind beide prima!
Ik heb geen aaiPown, wel aaiPots en aaiPets. Die doen het ook prima, maar voor telefoon eigenlijk nog steeds tevreden met Android. Ik heb de overstap gemaakt van S2 naar S4.
Fijn om te lezen dat het bij jullie allemaal goed is gegaan Vanavond dan toch ook maar eens mijn telefoon updaten.vonneke schreef:Geen problemen met wifi of bestanden. Waarom doet iedereen zo panisch over updates? Bij mijn iphone regelmatig grote updates en nooit problemenNouja, panisch.. Ik zou er gewoon niet zo blij mee zijn als ik al mijn foto's kwijt raak
Je kunt natuurlijk ook gewoon je SD kaartje waar je foto's op staan uit je S4 halen en dan updaten. Weet je zeker dat je die foto's niet kwijtraakt.
Dat sowiese maar dan heb ik nog even tijd. Anders moest ik dat snel snel doen.In elk geval bedankt voor de reacties. Vanavond updaten.