Citaat:mayo in glazen pot, calvé iis goedkoper dan AH
Klopt , zag ik ook vandaag.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wij zitten meestal rond de 50 euro per week, voor 2 personen. Ene keer meer, andere keer minder

Studentje hier
Verder fotografeer ik en rijd ik eens in de week een heeele lieve knol bij ! Sheran schreef:Oh ja, met eten bestellen gaat het inderdaad erg hard. Wel lekker makkelijk! Maar dan zou invriezen ook een optie kunnen zijn, dat gooi je ook even in de magnetron en dan is het klaar.

En dat is inderdaad erg fijn, omdat je al eten hebt bestel je niet want dat is zonde en je hoeft niet te koken 
alleen afgelopen vrijdag ging vriendje mee boodschappen doen en toen waren we met een deel van de boodschappen al bijna het weekbudget kwijt....
Goed bezig!

. Maar ik was me gewoon met water, ik gebruik alleen een dure creme voor op mijn gezicht. Dus dat zijn de grootste kosten niet hier. Ook schoonmaakmiddelen niet. We hebben soda, bleek en azijn en dat is samen nog geen 2 euro en het gaat heel lang mee. En onze kat vangt buiten maar een muisje, binnen krijgt hij de goedkoopste brokken die er zijn. 
Ik koop overigens shampoo/conditioner/haarlak (fructis), tandpasta (elmex) en deo (dove/axe) alleen in de aanbieding van 1+1 gratis en dan gelijk een mooie voorraad, zodat ik door kan tot de volgende actie
Zo heb je dus een fles cremespoeling voor iets van €1,50 en daar doe ik ongeveer 2 maanden mee. Dat zijn dan de kosten niet. Douchen doe ik ook echt met douchegel, dat voel ik me veel schoner, want ik zweet heel veel. Maar ook dat kopen we eigenlijk alleen wanneer het 1+1 gratis is.
We hebben wel een hele tijd Lidl wasmiddel gehad, maar de was ging na een tijdje echt super muf ruiken, terwijl we regelmatig een kookwas met schoonmaakazijn draaien. Nu we weer de "luxere" merken gebruiken, hebben we daar helemaal geen last meer van.