Marley schreef:Goede schoenen zijn belangrijk ja, maar schoenen van 300euro heeft niemand nodig hoor!
Een paard mag iedereen hebben maar ik mag hopen dat iemand zijn schuld niet wordt kwijtgescholden als deze een paard heeft, of een dure auto enz.
Een paard is luxe en niet bepaald nodig om in leven te blijven...
Klopt, een paard is niet nodig.
Toen ik alleen woonde stond ik weleens voor de keuze; ik moet nieuwe schoenen, maar het paard moet ook een deken. Dan was het makkelijk om het paard boven mij te plaatsen. Mocht het gaan tussen mijn kind en mijn paarden, dan is de keuze snel gemaakt. Ik zit godzijdank niet in die positie (je weet nooit of het slecht wordt), maar ik ken ze wel hoor, die 's avonds rijst met 1 blikje ragout eten met 4 personen en geen brood in huis hebben voor de kinderen, maar dan wél 2 eigen paarden op de manege.
De laatste maanden zijn wij nu heel bewust boodschappen aan het doen. Qua kleding zijn wij sowieso heel makkelijk en schoenen voor de kleine man haal ik in de uitverkoop (zijn winterschoenen nu zijn Hush Puppies die vorige winter waren afgeprijsd naar 35 euro). Hij groeit er wel in.
Kleding voor mezelf koop ik amper en als ik kleding koop, dan ga ik naar de Primark, Zeeman, Wibra of de markt. C&A en H&M vind ik voor mezelf eigenlijk al te duur
Ben echt een zeikerd op dat gebied