Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vonneke schreef:Jeps, scannen, inpakken en afrekenen. Soms zijn er steekproeven ivm diefstal.
Ik ben natuurlijk niet voor 1 gat te vangen. Ga mooi de winkel weer uit door de ingang. Jammer dan, hadden ze maar fatsoenlijke poorten moeten maken.
anneliesdj schreef:Ik zal even met jullie delen wat ik aan het maken ben op 't moment:
Een stoofpotje, alles in één pan.
Heb nu riblappen met knoflook, uien, laurier, rozemarijn, tijm en een lepel mosterd gebakken en daarna afgeblust met rode wijn. Straks bloemkool, aardappels, wortel, sperzieboontjes en champignons erbij en dan de saus een beetje aanmaken met bloem, misschien nog een lepeltje tomatenpuree ofzo.
Het ruikt héééérlijk!
Mrisss schreef:vonneke schreef:Jeps, scannen, inpakken en afrekenen. Soms zijn er steekproeven ivm diefstal.
Ik ben natuurlijk niet voor 1 gat te vangen. Ga mooi de winkel weer uit door de ingang. Jammer dan, hadden ze maar fatsoenlijke poorten moeten maken.
ligt misschien aan mij maar zit je nu gewoon te vertellen dat je diefstal pleegt?
Mrisss schreef:vonneke schreef:Jeps, scannen, inpakken en afrekenen. Soms zijn er steekproeven ivm diefstal.
ligt misschien aan mij maar zit je nu gewoon te vertellen dat je diefstal pleegt?
Mrisss schreef:[naam] schreef:Jeps, scannen, inpakken en afrekenen. Soms zijn er steekproeven ivm diefstal.