Cremewit wil ik niet meer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zou graag t behang van de slaapkamer meenemen naar ons nieuwe huis. Had een berg geld gekost maar we wilden hier toch een jaar of 5 blijven wonen dus dat hadden we er wel voor over... Nu gaan we na 2 jaar al verhuizen
!!!!!

Waar had je die gehaald? (We krijgen pas volgend jaar een hond, maar je kunt maar beter goed voorbereid zijn
)
Daarbuiten hoor ik ze (helaas) wel... ook pubermeisjes, enig

maar de ruimte zou me wel aanspreken
Kan ik een fijne schoenenkast in kwijt
Een puppy van hem zie ik wel zitten, maar zij weet nog niet zeker of ze wel gaat dekken met 'm... Dus dat even afwachten en anders op zoek naar een andere leuke Aussie

Wat denken jullie dat mooi zou zijn qua kleur als achtergrond? asjemenou schreef:Paar pagina`s terug vroeg iemand naar oudroze dat minder roze moest. Moet je daar niet grijd bij doen?
Oudroze is toch vergrijst roze?
Grijs heb ik ook al aan gedacht idd, ik ga anders morgen of overmorgen even langs de Karwei, misschien kunnen ze daar iets in m'n potje gooien. Anders moet ik maar een nieuw potje (andere kleur) halen..
Farjen schreef:http://www.moebel-bestpreis.de/media/im ... to_017.jpg
Ik heb deze tv wand gekochtWat denken jullie dat mooi zou zijn qua kleur als achtergrond?
Ik dacht zelf aan melkchocoladebruin, mijn vloer is een blinkende beige tegel..
Voor de eetkamermeubelen heb ik ook walnoot gekozen zoals het hout van het tv meubel en mijn salon en stoelen zijn taupe van kleur

Maar ik denk dat het in mijn huis wat te kil gaat worden?
Met de trap mee omhoog zeg maar........