Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Blackje schreef:[qoute="Goldie"]
Ohjee Blackje, dat klinkt niet best. Wat is er gebeurd?
Blackje schreef:[qoute="Goldie"]
Ohjee Blackje, dat klinkt niet best. Wat is er gebeurd?
MoOtJuHh schreef:Evelyne79: Wat voor modellen hebben je voorkeur? Een echte 'rechtopper' of toch meer een 'sport' model. Zelf rij ik rond op een Suzuki SV650 en met mijn 1.70m pas ik daar prima op. Ritjes door de stad met veel drempels en klinkers is niet zo fijn maar voor de rest vind ik hem heerlijk. Een andere mooie tourmotor vind ik persoonlijk een Ducati Monster. Nooit op gereden, maar hij ziet er voor mij prachtig uit, zit hoogte is goed (wel op gezeten) en lijkt me een leuke sportieve tourmotor (wat meer recht op).
Sorriso schreef:MoOtJuHh schreef:@Michiel: en wat is je connectie met paarden?
Evelyne79 schreef:Ja, wel voorkeur om er koffers op te hebben, verdere eisen zijn nog het liefste een met cardan en niet minder vermogen dan dat ik nou ook al heb, heb nou een 700, verder ben ik niet lastig hoor
MichieldeM schreef:Dank voor de reacties!Sorriso schreef:@Michiel: en wat is je connectie met paarden?
Ik heb ruim 10 jaar paard gereden en huur nog zo nu en dan een paard voor een strandrit oid (te veel hobbies). Mijn vriendin rijdt 2 paarden, ik kom vaak op beide stallen. Ik ben daar foto's gaan maken en zo op Bokt terecht gekomen.