Maar goed, koffiemokken, suiker en melk op paarse (muur-matching

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xJolien schreef:Waarschijnlijk ga ik zo ook nog even naar de Action
Vorige week met m'n paps geweest, heb hem uiteindelijk mee moeten sleuren omdat ie veel te veel wilde kopen![]()
Maar die impregneerspray (?), helpt dat ook voor jassen? Verkleurt de jas daar niet door? En als m'n jas al een keer is natgeregend, heeft het dan nog zin?
Alwiene schreef:Wij hebben ook gewoon 2 losse dekbedden, maar wél dezelfde dekbedhoezen erom. Nu bijvoorbeeld allebei knalroze (heb een vriendin, geen vriend) met aubergine onderlakens en dat is wel gewoon een eenheid om te zien hoor, daar hoef je niet één groot dekbed voor te hebben
GamblersCup schreef:Ik heb, door regelmatig zaterdag-shoppen, ontdekt dat hier op zaterdag altijd de aanbiedingsartikelen al in de schappen liggen. Kun je dan al kopen voor de aanbiedingsprijs! Aangezien ik meestal alleen maar op zaterdag naar de Action kan, hoef ik niet steeds een week te wachten, met risico op uitverkocht, als ik de aanbiedingen binnenkrijg via mail!
paschja schreef:GamblersCup schreef:Ik heb, door regelmatig zaterdag-shoppen, ontdekt dat hier op zaterdag altijd de aanbiedingsartikelen al in de schappen liggen. Kun je dan al kopen voor de aanbiedingsprijs! Aangezien ik meestal alleen maar op zaterdag naar de Action kan, hoef ik niet steeds een week te wachten, met risico op uitverkocht, als ik de aanbiedingen binnenkrijg via mail!
Is hier ook het geval (soms), maar ik vraag me dan altijd af of ze bij de kassa wel de juiste prijs berekenen...?