Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

youngster

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 16:52

Zo jullie schieten op. Wij proberen ook in het paasweekend over te gaan.
Op goede vrijdag komen ze ziggo installeren en hebben we ook internet en tv en bellen :D
Altijd handig. Van het weekend ga ik de keuken inruimen en overige dingen vast brengen.
Zit alleen te wachten op de pokkelaminaat, daar baal ik wel van. Morgen maar weer eens achteraan bellen. Anders moet ik het toch maar ergens anders vandaan gaan halen. *zucht*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:00

Dat is niet relaxed Youngster!!

Boven is het bij ons helemaal klaar. moet alleen nog een keer gedweild worden. Denk maandagavond even.

Beneden is ook alles klaar op de keuken na. Zaterdag even shoppen en wat nieuwe dingen alvast plaatsen.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:09

Das balen youngster, dat het nu eigenlijk allemaal daar vanaf hangt!
Zag al een foto van je met uitladen spullen, ben heel benieuwd :D

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:10

@youngster: ben benieuwd naar de foto's! Hopelijk heb je net zo'n schat van een monteur als dat ik had, een gouden vent! Overal extra bedrading achter gelaten en nog wat stopcontacten gratis omgezet haha Een toppertje!!!!! Was ik heel blij mee (vrouwen en elektra...... geen goede combi geloof ik)

@vonneke: jeetje jullie gaan hard!!!! poepoe hahaha

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:45

Oh alle bedrading en stopcontacten zijn al gedaan :D

Heb net toch maar even gebeld. hadden ze het nog niet besteld :roll:
Oh was dat nodig dan? Jaaaaaa doos, ik wil volgende week verhuizen....

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:52

whahaha geweldig die dingen! Wij dachten ook dat de contactdozen bedraad waren op bepaalde punten... was niet..... geld terug gekregen van de bouwer en paps zijn kluskleren aangetrokken en het gratis gedaan voor ons. Net op tijd.... ziggo kwam de dag daarna!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:54

Lekker dan idd :+
Nee gisteravond hebben ze alle stopcontacten afgemaakt, dus die doen het echt, ook de tv aansluitingen zitten er.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:55

dat had dus bij ons ook zo moeten zijn, waren ze "vergeten" maar ja het geld hadden ze wel geincasseerd een jaartje geleden al.... heb de rente die we er over hebben betaald omdat dat mee in de hypotheek zat maar niet teruggeeist maar ik was in staat het te doen haha

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 18:07

Nou idd. Dat soort dingen zijn wel echt heel slordig zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 18:07

lillytjuh schreef:
@youngster: ben benieuwd naar de foto's! Hopelijk heb je net zo'n schat van een monteur als dat ik had, een gouden vent! Overal extra bedrading achter gelaten en nog wat stopcontacten gratis omgezet haha Een toppertje!!!!! Was ik heel blij mee (vrouwen en elektra...... geen goede combi geloof ik)

@[naam]: jeetje jullie gaan hard!!!! poepoe hahaha

We hoefden ook niet erg veel te doen!

Boven enkel schilderen en dat hebben we in een dag gedaan. De benedenverdieping eigenlijk ook enkel schilderen en in de keuken moeten we wel wat doen maar niet heel veel. Dus dan ga je ook hard :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 18:08

Slordig Lilly!!! Je had dus enkel contactdozen maar geen bedrading erin?

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:35

jups, alle contactdozen die we extra hadden genomen was loos ipv bedraad........ gelukkig is paps elektricien! Kregen we geld terug en hadden we toch de draden er in no time in! Morgen gaat die stroom naar de schuur maken zodat we daar een lamp kunnen hangen een een buitenlamp kunnen maken. Ik wil veeelll licht want ik wil geen ongewenst bezoek in mn tuin! hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:36

Echt raar Lilly! Daar zou ik toch zeker voor bellen, al is het maar om te melden!

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:40

Heb ik ook meteen gedaan, hebben het geld terug gekregen. Vond ik wel best, baalde toch al dat we het hun gingen laten doen hahaha Het enige wat echt niet opgelost werd is de lichtpunten beneden. Die moesten we meer dan een jaar geleden al in komen tekenen en zitten dus net niet op de goede plekken. Nu nemen we in de keuken en boven de bar railsverlichting dus maakt dat niet zoveel uit. Maar boven de eettafel moeten we dus toch met zo'n gootje gaan werken en dat vind ik jammer. Maar ja om nu mn plafond opnieuw te laten spuiten vind ik wel erg duur hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:42

lillytjuh schreef:
Heb ik ook meteen gedaan, hebben het geld terug gekregen. Vond ik wel best, baalde toch al dat we het hun gingen laten doen hahaha Het enige wat echt niet opgelost werd is de lichtpunten beneden. Die moesten we meer dan een jaar geleden al in komen tekenen en zitten dus net niet op de goede plekken. Nu nemen we in de keuken en boven de bar railsverlichting dus maakt dat niet zoveel uit. Maar boven de eettafel moeten we dus toch met zo'n gootje gaan werken en dat vind ik jammer. Maar ja om nu mn plafond opnieuw te laten spuiten vind ik wel erg duur hahaha

Wij moeten idd ook gootjes over het plafond. Dat is wel erg jammer maar och als dat het enige is hihi

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 08:29

Al een tijd niets gepost (ook niets gedaan in huis wel in de tuin :D ) maar ik lees over lelijke gootjes. Ik heb onlangs vrijwel onzichtbare gootjes gekocht. Die zijn doorzichtig en open aan de kant waar je naar kijkt. Je klikt als het ware de kabel vast in de goot. Je zit op die manier alleen de kabel heel strak over het plafond lopen. Alleen als je goed kijkt zie je dat hij vast zit in een 'goot'.

Ik heb ze nog niet in gebruik maar een vriendin van me wel. Ziet er echt super strak uit, veel netter dan de old skool kabelgoten. Ik heb ook doorzichtige kabel besteld. Dus doorzichtig plastic zodat je aan de binnenkant de koperdraden ziet lopen. Zo wordt het bijna een kunstwerkje, je kabel over t plafond, ipv een lelijk ding. :j

Zonder kabel is mooier maar als je dan toch wat moet dan is dit wel de meest strakke optie vind ik. :))

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 08:35

Heb je hier een voorbeeld van Ir111?

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 08:42

Nope. Nou ja, van de kabelgootjes die onder mijn bed liggen, daar wil ik wel een foto van maken?

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 08:44

Vonneke wat schiet dat hard op zeg! Wel fijn dat er niet te veel hoeft te gebeuren.

Ik heb nog 3 weken voordat ik de sleutel krijg, moet aankomende week maar eens alles gaan regelen, qua verzekering/inschrijvingen/aansluitingen.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 08:53

Hmm ik was wel benieuwd hoe het eruit kwam te zien :+ , wij krijgen hoogstwaarschijnlijk ook een gootje namelijk :) .
Misschien dat ik wel een plaatje op internet kan vinden.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:14

Ik wil ook wel een foto zien Ir11

Wij krijgen hopelijk 1 juni de sleutel, maar das nog ff onzeker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 20:00

Zooo, de bovenverdieping is klaar! Vandaag alles gedweild boven. Daar hoeft niets meer gedaan te worden.

Beneden is ook alles klaar en gedweild, enkel de keuken moet nog betegeld en geschilderd.

Ik ben ook wel benieuwd naar de kabelgootjes!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 20:22

Als ik er tijd voor heb ga ik morgen bij de vriendin in kwestie langs, dan zal ik (als ik er aan denk :o ) foto's maken voor jullie. Aan die losse gootjes is weinig te zien denk ik. :D

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 20:51

Ook ik ben reuze benieuwd naar die gootje IR111

@Vonneke, jullie gaan echt lekker :D

Zo wij zijn klaar voor het laatste feestje in dit huis, volgende week meubels poetsen en in de verkoop zetten en radicaal dozen inpakken *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 20:58

Even weer een foto-update.....

Gedeelte van onze slaapkamer vorige week vrijdag
Afbeelding
en gisteren
Afbeelding
Vorige week
Afbeelding
en gisteren
Afbeelding

Gedeelte van de baby's slaapkamer vorige week vrijdag
Afbeelding
en gisteren
Afbeelding
Vorige week
Afbeelding
en gisteren
Afbeelding

Kledingkamer vorige week vrijdag
Afbeelding
en gisteren
Afbeelding

Gedeelte van de zolder, hier doen we voorlopig niets aan. Kunnen wanneer we een dakkapel plaatsen 2 volwaardige slaapkamers op. Maar voorlopig nog niet nuttig hihi
Afbeelding