Haha!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Haha!

Ik moet dan ook maar snel achter een beschermhoesje aan...
Dat is nu een maand geleden
Na dat half jaar is het idd €30,-. Nog steeds niet zo gek vind ik.

Liesje89 schreef:ja, ik heb nu korting idd, bedacht ik me netNa dat half jaar is het idd €30,-. Nog steeds niet zo gek vind ik.
Ik heb het hoogste abonnement afgesloten, maar dmv die korting betaal ik het eerste half jaar maar €25,- voor mijn bundel van 1500 belminuten![]()
![]()
Na 3 maanden mag ik mijn abonnement wijzigen, dit mag ook omlaag, dus naar het goedkoopste abonnement van €30,-.
Doordat ik zo'n hoog abonnement heb afgesloten was mijn telefoon maar €19,95
Het abonnement van €30,- heeft geloof ik maar 100 belminuten, maarja, tegenwoordig met whatsapp kom ik daar niet eens aan.
Gisteren ben ik bij de KPN winkel geweest, en daar vertelden ze me dat indd, best handig! Maar ik twijfel wel over die 100 smsjes, daar heb ik niet altijd genoeg aan.. Maar whatsapp zou dat misschien indd wel kunnen opvullen..
Er staat dan bijvoorbeeld, 100 smsjes óf 100 belminuten.. Maar ik bel eigenlijk nooit, maar het moet wel mogelijk zijn, naar bijvoorbeeld mijn ouders.. Kan je het zegmaar gewoon combineren? Dus bijvoorbeeld 80 smsjes en dan 20 belminuten?
En ik sms bijna niet meer nu ik kan whatsappen! Alleen de mensen die dat niet hebben, mja wie heeft dat tegenwoordig nu niet (oké, best aardig wat, maar toch
) Dais_ schreef:Oooh dat is echt kl*te van je telefoon Monica! De mijne is vorige week gevallen maar lang leve mijn rubbere hoesje! Niks geen schade of krasjes! Kost nog geen 6 euro dus misschien wel een idee om aan te schaffen als je nieuwe scherm hebt (kan dat gewoon trouwens, nieuw scherm? nooit geweten)
Is hij verzekerd? of moet je het zelf betalen?
@ Liesje: Mooi abbo heb je, wanneer heb je die afgesloten? Toen ik hem zocht kon ik die nergens vindenDat is nu een maand geleden