Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tam_ schreef:Ik zoek een mobiel, en ik heb behoorlijk wat eisen haha.
Het liefst met een toetsenbord, maar geen blackberry. Als er touchscreen in zit, moet dat ook goed touchscreen zijn (zoals bij de iphone ongeveer).Uitschuifbaar toetsenbord is ook goed!
En hij moet betaalbaar zijn, want ik wil hem zonder abbonoment er aan vast..!
Hopelijk kunnen jullie me helpen, want ik kom er echt niet uit haha!
skyline schreef:Tam_ schreef:Ik zoek een mobiel, en ik heb behoorlijk wat eisen haha.
Het liefst met een toetsenbord, maar geen blackberry. Als er touchscreen in zit, moet dat ook goed touchscreen zijn (zoals bij de iphone ongeveer).Uitschuifbaar toetsenbord is ook goed!
En hij moet betaalbaar zijn, want ik wil hem zonder abbonoment er aan vast..!
Hopelijk kunnen jullie me helpen, want ik kom er echt niet uit haha!
Samsung omnia qwerty , of nokia e72 . nokia c3 , moterola milestone?
Tam_ schreef:skyline schreef:Samsung omnia qwerty , of nokia e72 . nokia c3 , moterola milestone?
Ik zat al te denken aan de 1e 2 inderdaad. Maar over de nokia e72 hoor behoorlijk wat slechte verhalen.. Terwijl die me wel heel erg fijn lijkt haha.
Is het touchscreen van de Samsung Omnia Qwerty ook goed?
xConnie schreef:Ik kom ook even zeuren
Ik moet een nieuwe telefoon, en ben helemaal nieuw in het smartphone/abonnement wereldje.
Nu doe ik het met 10 euro beltegoed per maand, waarbij ik 300 gratis smsjes krijg die ik niet eens opkrijg.
De iPhone lijkt me ontzettend gaaf, maar mijn portemonnee wordt daar minder blij van dus die zal ik toch maar uit m'n hoofd moeten zetten..
Toen was ik verder aan het kijken, maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer. De Sony Ericsson Xperia Arc lijkt me fijn, maar erg groot. En de Lg Optimus 2x speed?![]()
Oja, en bij een aantal providers heb je een datalimiet van 1GB, wat moet ik me hierbij voorstellen? Is dat weinig, normaal? Red ik het hiermee? Help
Een paar eisen:
*smartphone
*goed helder scherm
*snel
*fijn internet
*goede camera
*niet zo asociaal groot. ik wil hem graag in m'n broekzak kunnen stoppen en op de fiets met 1 hand kunnen bedienen.
*touchscreen
*geen uitschuifbaar toestenbord
*geen blackberry
*mooi design![]()
*fm radio (of is daar en handige app voor? )
*goede muziekspeler
Verdere tips zijn aaaaltijd welkom!
xConnie schreef:Olijkje, bedankt voor de tip! Die had ik ook op m'n lijstje staan.
Ik ga toch voor de Samsung Galaxy Ace.