Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CalvinM schreef:b485: Heb jij al een pb gehad met de dropbox gegevens? graag wel alleen originele boeken posten, ivm vervuiling.
Chanickyo, is het gelukt met downloaden?
Dahyeemah, ik zal je zo even een pb sturen met de dropboxgegevens. Calibre is voor je eigen handigheid, en dropbox is voor de gedeelde bibliotheek.
This_is_me schreef:Ik zag net wat voorbij komen van een lampje??
Wie van jullie gebruikt het? Werkt het op baterijen of sluit je hem aan op je reader??
slimmerik schreef:This_is_me schreef:Ik zag net wat voorbij komen van een lampje??
Wie van jullie gebruikt het? Werkt het op baterijen of sluit je hem aan op je reader??
Er zijn natuurlijk tig lampjes op de markt. Ik zelf gebruik dit lampje http://www.easereader.nl/Webwinkel-Prod ... ilver.html Er gaan twee van die platte ronde cel batterijen in (bij action 8 celbatterijen voor 0,79) En die gaan best lang mee. Afhankelijk natuurlijk hoe lang je met lampje leest. Had laatst batterijen die ik al een tijdje gebruik ook nog eens de hele nacht lampje laten branden..... ze doen het nu nog
vikki schreef:Ik moet nog steeds een hoesje met lampje kopen voor mijn prs 600. Ik lees heel vaak in het donker (in de trein, in de bus, in de slaapkamer als ik bij hubby ben en hij al slaapt...) dus het zou wel erg nuttig zijn.