Sterkte met wachten..
Heb je voor mij ook een linkje?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Christadk schreef:Amethyst leuk is dat he als alles in 1 week komt haha.. Heb ik ook vaak last van!
Wij zijn helaas weer overboden.. Wij hadden 330.000 geboden op een huis van 300.000, maar iemand anders heeft tussen de 340 en 345 geboden. Ik begin de hoop echt een beetje te verliezen..
Christadk schreef:Amethyst leuk is dat he als alles in 1 week komt haha.. Heb ik ook vaak last van!
Wij zijn helaas weer overboden.. Wij hadden 330.000 geboden op een huis van 300.000, maar iemand anders heeft tussen de 340 en 345 geboden. Ik begin de hoop echt een beetje te verliezen..
ellentje0 schreef:Ik kan me hier inmiddels ook al melden. Inmiddels ervaring met bieden op inschrijving, en ook al overboden. Wij hadden al 20.000 meer geboden op de woning. Kopers hadden nog eens 10/15.000 meer geboden. Slik!!
Inmiddels wat anders op het oog, hier kunnen we volgende week gaan kijken. Bieden op inschrijving loopt hier tot, jawel je lees het goed 1 april!! Werkelijk bizar. Hoeveel mensen gaan er in die tussentijd dan wel niet kijken en mee bieden...
Is toch verschrikkelijk zo!
Dat idee van huren dat snap ik ergens wel. Maar vind dat altijd zo "jammer" geld. En je weet nooit hoe de markt zich ontwikkeld. Stel dat het zo blijf?
ChantalSmook schreef:Ik denk dat de markt voorlopig ook niet veranderd gezien de grote nood en dat er zo weinig gebouwd wordt.. aan de andere kant afhankelijk van he gezins samenstelling is verkopen en een leuk chalet kopen van de overwaarde op een vakantie park wel gaaf. Dan kun je lekker doorsparen en kijken wat de markt doet.
Hier een nieuwe ronde eettafel gekocht en ik ben nog aan het azen op een dressoir. Kwam die per toeval tegen die als showroom model gebruikt was in dezelfde lijn als mn tv meubel. Die zou perfect in het huis staan. Hier staatie iets krap maar wachten een half jaar durf ik niet zo. Scheelt 400 euro nu!