Owwwww Cayenne wat enorm balen... Gatver zeg, wat is dat een vreselijk bericht voor je vriend om zo zijn baan te verliezen en voor jullie om je droomhuis kwijt te raken. Dikke knuffel
Britt
Geplaatst: 13-05-14 20:46
*kruipt uit meeleesmodus*
Wat verschrikkelijk Cayenne, had het jullie zo gegund! Het was ook echt een leuk huis, maar net wat je zegt; beter nu er achter komen dan wanneer alles rond is.. Heel veel succes met het vinden van een nieuwe baan voor je vriend!
Loesss
Geplaatst: 13-05-14 20:48
Gadver zeg Cayenne, wat een enorm zuur nieuws. Sterkte hiermee zeg. Ik begrijp dat dit heel verdrietig en pijnlijk is. Sterkte en ik duim dat je vriend vlug een andere baan vindt.
jeetje cayenne, wat een rotbericht zeg, echt superbalen! ik hoop dat je vriend gauw weer een andere baan vindt. (ook heel erg balen voor de verkopers trouwens... ) sterkte!
Ohhhhh.... neeeee.... cayenne, hoe kl*te is dat zeg!! In principe een geluk bij een ongeluk dat nog niet álles rond was, maar dit is wel even een streep door je toekomstplannen zeg! Had je vriend niets door op het werk?
Bedankt allemaal! Ik ben er wel vrij nuchter onder hoor. Liezel1, nee echt niet. We zaten te wachten op zijn werkgeversverklaring met intentievergadering en die kwam maar niet, terwijl die van mij binnen 1 dag op de mat lag. Hij is toen gaan vragen hoe lang het duurde en achteraf bleek dus dat dit de reden was. Verder helemaal niets gehoord over mogelijke ontslagen etc, anders waren we nooit naar een koophuis gaan kijken.
Wat vreselijk Cayenne! Denk je bijna je droomhuis gekocht te hebben. Wat ontzettend balen zeg Is het huis nu al verkocht of waren er nog geen andere geïnteresseerden? Ik begrijp dus ook dat je vriend geen vast contract had? Of moet je anders ook een werkgeversverklaring?
Aaah nee Cayenne, dat meen je niet? Wat verschrikkelijk balen zeg!
Wij hebben toch besloten voor een tweede keer bij het huis te gaan kijken en nemen dan onze eigen makelaar mee. We gaan dan even de woonkamer opmeten en verder nadenken over de indeling van de woonkamer.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 14-05-14 09:08
Cayenne, wat ontzettend zuur zeg.
Jildau, gefeliciteerd!!!
Wij zitten donderdag bij de bank om het laatste financieel rond te maken, oftewel, handtekening zetten. En dan kan het aftellen naar 2 juni helemaal beginnen.
jildau!! gefeliciteerd! wat leuk zeg. (en respect voor jullie stalen zenuwen!)
hier gister bericht van de makelaar dat de financiering van de kopers zo goed als rond is. Notaris is inmiddels ook bekend, dus er komt weer wat schot in. Nu het laatste restje nog leegruimen en schoonmaken.
Dammie
Geplaatst: 14-05-14 09:30
Wat ontzettend rot, Cayenne! Maar een geluk bij ongeluk dat jullie dit nu weten en niet als jullie een dure hypotheek hebben afgesloten.
@Georgette, hebben jullie je appartement al verkocht? Of kopen jullie toch maar voor de verkoop van jullie oude huis.
Nee, ons appartement is verkocht ovv financiering. We hebben wel wat haast met het kopen van een nieuwe woning, aangezien ik zwanger ben. Ik ga na m'n verlof nog maar 3 dagen werken, en dat scheelt een klap geld qua hypotheek. Ook willen we verhuisd zijn voor oktober, ik ben 19 november uitgerekend. Maakt het allemaal iets complexer. Alle huizen in het dorp die we kunnen betalen hebben we inmiddels bekeken en vallen af. Helaas is er weinig nieuw aanbod.
Georgette, hopelijk brengt een tweede bezichtiging duidelijkheid, hier gaan we bij het nieuwe huis ook een vaste trap naar zolder plaatsen, mettertijd een dakkapel er op en dan word dat de muziekkamer, beneden is er op zich voldoende ruimte maar word het wel een beetje puzzelen met hoe we het in gaan delen door de toog naar wat de keuken was ( die zit in de aanbouw) de schouw die we terug gaan plaatsen en het raam in de zijgevel. Dat geef beperkingen maar meestal zijn er wel een mogelijkheden om er een fijn werkende indeling van te maken. maar daar moeten we ook even voor buiten de lijntjes denken
juval
Geplaatst: 14-05-14 11:00
gefeliciteerd met je zwangerschap Georgette! ik hoop dat het allemaal lukt en jullie ruim op tijd voor de bevalling kunnen verhuizen!
Dubbel gefeliciteerd, Georgette. Het wordt dan inderdaad wel krap. In Hilversum zijn een paar heel leuke wijken met leuke wijken en die zijn minder leuk geprijsd. En als ze wel leuk geprijsd zijn, dan zijn ze snel weg.
@cayenne: wat enorm balen! Logisch dat je even geen zin had in dit topic. Sterkte met de gevolgen hiervan. @georgette: van harte gefeliciteerd georgette! Nu komt alles ineens wel in een stroomversnelling natuurlijk, spannend @neonlight: eindelijk... fijn dat het allemaal toch positief lijkt nu @SB: ik blijf voor jullie duimen grappig trouwens, een vriendin die met me mee zoekt kwam nog met jullie huis op de proppen als optie voor ons Maar had zelf ook al bedacht dat dat echt te ver uit de richting is. @juval: mooi dat er duidelijkheid is nu, ik duim voor een fijne afronding op deze manier.
Bij ons is ook van alles gaande. Een aantal geïnteresseerden voor ons huis, waarvan een stel maandag weer komt voor een tweede bezichtiging samen met iemand met bouwtechnische kennis. Vanmorgen zijn we samen met een boktor/houtworm bestrijder langs geweest bij het huis waar wij ons oog op hebben laten vallen. Die man komt volgende week met een offerte op basis waarvan wij een goede kosteninschatting kunnen maken en eventueel kunnen gaan nadenken over bieden. De makelaar liet wel vallen dat na de verlaging van de vraagprijs zich meer geïnteresseerden hebben gemeld, maar goed, daar gaan we ons fijn niet door laten opjagen
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 14-05-14 15:14
Nou, helemaal op rolletjes loopt het nog niet, wij moeten het in 2 weken klaar hebben en overgehuisd zijn, en laat ik nu met mijn voet in het gips zitten..... 27 mei moet ik terug en gaat het er of af, of weer opnieuw om voor 2 weken. Ze hebben me wel beloofd dat ik 4 juli weer mobiel ben (dan trouwen we).