Ik ben stapelgek op roze hahaha maar ik vind dat een babykamer ook wel rust mag uitstralen Straks gaan natuurlijk de kinderwagen, maxicosi en koffer weg en dat maakt het ook weer iets rustiger en ruimtelijker. Had alleen geen zin om voor de foto's te gaan lopen sjouwen
Erg leuk gedaan, idd! Vind het hartjesbehang heel lief.
Ash_
Geplaatst: 12-06-14 14:03
Marley super gave kinderkamer
Bij ons heeft alles ivm geen geld stilgelegen. Nu weer wat geld voor lampen. Bijna overal hangen nog peertjes. Dadelijk aantal lampen kopen bij de gamma. Heb een kortingsbon alleen vraag ik mij af of ik meerdere kortingsbonnen mag gebruiken.
Verder gaat de logeerkamer veranderen, omdat ik echt te druk ben om dagelijks naar de sportschool te gaan willen we iets gaan kopen om thuis mee aan de slag te gaan. Die komt dus in die logeerkamer en ook ga ik daar mijn fotografie studio opbouwen.
Ik denk morgen maar even verder met de gang (als kwast niet hard is.. ) , al gooi ik de woonkamer ook wat om staat me niet naar het zin meer . De eettafel moet weg dan kan ik daarvan een nieuwe kleinere kopen , en ik ga binnekort broer aansporen voor de schilderijen en klok
prachtig kamertje Marley! mijn schoonzusje heeft volgens mij de zelfde meubeltjes.
Wij hebben ook een lekkere stoel op de babykamer staan (mét schapenbontje) maar heb deze eigenlijk nog nooit gebruikt. Ja alleen om spullen op te leggen