Ik was er vorig jaar extra voor verzekerd, moest in December uiteindelijk 2x ivm meerdere gaatjes waarvan een hele lastige waarvoor ik bijna 1,5 uur gelegen heb, maar kon als nog een aardig bedrag zelf neertellen (wel ook een groot deel verzekerd hoor, als ik geen verzekering had gehad was t helemaal veel)
Maar dit jaar ben ik er dus niet voor verzekerd, had even uitgerekend en het bedrag tot waar ze verzekerde lag bijna even hoog als wat je anders zelf moest betalen aan de verzekering, enige "voordeel" dat je dan dus zou hebben is dat je het spreid, maar als je er geen gebruik van maakt betaal je dus aanzienlijk meer over het jaar gezien en ik kon de verzekering zonder extra tandarts kosten al amper betalen.
Maar nu loop ik natuurlijk al 3 weken met een vreselijke kiespijn en dikke harde ontsteking achter mijn achterste kies, ik denk dat het mijn verstandskies is die door moet komen, maar waar geen plek voor is, zo voelt het.
Maarja ben voorlopig echt niet van plan naar de tandarts te gaan met de nodige kosten.. Vind het zo zonde van mn geld en loop al alle beetjes bij elkaar te sprokkelen nu alles zo duur geworden is.
Heerlijk krom ook, want als mn paard naar de tandarts moet doe ik dat met liefde (daar heb ik ook een apart spaarpotje voor), maar voor mezelf heb ik er nog geen 10 euro voor over bij wijze van spreken