Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebecca schreef:https://www.funda.nl/koop/noordwolde-fr ... uweweg-24/
Een snoepje aan het bos , handen moeten wel uit de mouwen
Citaat:„Rondom de badkamer is een extra stalen wand van 5 tot 10 centimeter gemaakt. Ik weet niet of het massief staal is, dat lijkt me wat zwaar”, zegt een architect op basis van de bouwtekening. „Je ziet ook dat de badkamer geen raam heeft. Dat is een prima keuze voor een strong room.”
Buurtbewoners waren al lang op de hoogte dat er iets met het huis was. Naar verluidt heeft het bedreigde VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali er verbleven en gebruikte de PVV het voor vergaderingen.
„Er stonden ook palen met camera’s. Maar ik heb er nooit iemand gezien. Er kwam wel elke week een tuinman”, aldus een buurtbewoner. Op beelden van Google Streetview, die jaren geleden gemaakt zijn, zie je nog drie palen met lampen en camera’s bij de poort en het huis.
„Over het mysterie dat er omheen hangt communiceren wij niet. Er is ook niets van terug te zien in het pand”, aldus makelaar Welp.
Cayenne schreef:Een safehouse met kogelvrije badkamer. Je zou het maar nodig hebben
https://www.funda.nl/koop/wassenaar/hui ... slaan-1-a/
Ik zou bijna denken dat ze er kroongetuigen ofzo lieten wonen?
Tekst op de Telegraaf is ook wel leuk:Citaat:„Rondom de badkamer is een extra stalen wand van 5 tot 10 centimeter gemaakt. Ik weet niet of het massief staal is, dat lijkt me wat zwaar”, zegt een architect op basis van de bouwtekening. „Je ziet ook dat de badkamer geen raam heeft. Dat is een prima keuze voor een strong room.”
Buurtbewoners waren al lang op de hoogte dat er iets met het huis was. Naar verluidt heeft het bedreigde VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali er verbleven en gebruikte de PVV het voor vergaderingen.
„Er stonden ook palen met camera’s. Maar ik heb er nooit iemand gezien. Er kwam wel elke week een tuinman”, aldus een buurtbewoner. Op beelden van Google Streetview, die jaren geleden gemaakt zijn, zie je nog drie palen met lampen en camera’s bij de poort en het huis.
„Over het mysterie dat er omheen hangt communiceren wij niet. Er is ook niets van terug te zien in het pand”, aldus makelaar Welp.
Rebecca schreef:Wat een gigaa pand, maar dat is mooi . Het karakter van het pand gerespecteerd en behouden en toch modern