[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 19:41

Wat voor kleur heeft jullie iPhone eigenlijk? Ik kan kiezen tussen silver, gold en grey nog wat, maar zit heel erg te twijfelen :'). Is Gold een beetje wat of is dat te nep.

Anoniem

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 19:49

Ik heb de normale zwarte. Die is gewoon mat aan de achterkant, vond ik handiger en krasbestendiger dan de jet black. Voor de 6 etc heet dat nog space grey.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 19:56

Ik heb de rosé gold. Heb normaal altijd zilver en wilde eens wat anders en rosé gold lijkt nog het meeste op zilver om niet meteen helemaal overstag te gaan... :')

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 20:02

Ik heb een gold en ik vind het een mooie luxe kleur goud, niet trashy in ieder geval := En als je er een hoesje omheen hebt zie je die kleur al niet eens meer.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 20:03

Ik heb ook rose gold vindt super mooie kleur

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 22:00

Ik ben een persoon die altijd zilver draagt etc, dus heb altijd wit/zilver gehad, maar heb toch vorig jaar de keuze gemaakt om rose gold eens te proberen en ik vind het echt een prachtige kleur. <3 Al moet ik wel zeggen dat ik mijn wit/zilveren 5s mooier vond bij mijn Macbook en Mac Mini, maar ach. Tegen de tijd dat mijn Macbook Pro af is, maakt Apple ze vast ook in het rose gold en matcht het weer. :Y)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 22:22

Hier ook rose gold <3

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 00:07

Space grey. Heb m van m'n vader gekregen dus had geen keus :+.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 11:50

Heb momenteel 5s bij me op vakantie jeetje wat een rot ding!

Naar 3 dagen valt hij opeens uit en kreeg hem niet aan de praat naar uurtje heel veel knopjes in gedrukt yay hij deed het weer.

Toen twee dagen later is opeens het beeld grijs achtig? Kreeg hem niet uit naar uurtje alles ingedrukt en toen starte hij uiteindelijk opnieuw op..

Is dit een virus of kent iemand dit?
Thuis gelukkig de 6s kan ik over paar dagen gelukkig weer gebruiken.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 12:32

Apple en virussen bestaat volgensmij bijna niet.. In ieder geval nooit last van gehad :+
En je problemen ken ik ook niet... Is hij wel ge-update?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 12:33

Jaa, ik zette simkaart over toen is de laatste ios update ook gedaan.

Deze rare fratsen nog nooit gehad..

Kan ook niet als je verkeerde site opend? Had ik van laatst met jumbo gefeliciteerd blabla..

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 13:15

mijn 5 heeft precies dezelfde kuren. Met als bonus dat ie, zodra ie van de lader is, in een half uur leeg is. Onbruikbaar dus helaas

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 13:22

Morrie schreef:
mijn 5 heeft precies dezelfde kuren. Met als bonus dat ie, zodra ie van de lader is, in een half uur leeg is. Onbruikbaar dus helaas

Ja hier ook snel leeg ik nam hem mee omdat me 6s zo nieuw nog is bang voor schade enzo :o

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 17:00

Ik kan dus niet op de accu van m'n 6s vertrouwen :'). Soms gaat ie 2 dagen mee, soms amper een halve dag :').

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 17:18

Janinevv schreef:
Jaa, ik zette simkaart over toen is de laatste ios update ook gedaan.

Deze rare fratsen nog nooit gehad..

Kan ook niet als je verkeerde site opend? Had ik van laatst met jumbo gefeliciteerd blabla..

Die sites zijn gewoon vage reclame dingen (vaak openen die bij Facebook links) die krijg ik soms ook op m'n laptop, die na mijn idee super beveiligd is. Zolang je er niet op klikt verder maar weg drukt kan t echt niet fout gaan...

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 18:08

Heb ik met mijn iPhone 5C de ene keer heeft die rond 17:00 echt nog maar 30% gebruikt en de andere keer moet ik hem al aan de lader leggen haha. T motiveert mij wel om minder op mn telefoon te zitten hehe

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:43

Mijn iphone 6 heeft de laatste tijd ook kuren met de batterij, heel vervelend...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 12:29

Mijn 6 had aan het einde ook echt een dramatische batterij. Na de update van iOS10 kon ik er echt niks meer mee, na een half uurtje was hij uit. Als hij nog aan stond en ik legde hem aan een powerbank deed hij het wel, maar als hij eenmaal uit was gaf de powerbank niet genoeg stroom om hem weer aan te krijgen, dat lukte alleen in een stopcontact. Echt schijtirritant, was echt onbruikbaar. Heb nu een 7 plus met een fantastische batterij. M'n zusje heeft nu mijn oude telefoon maar met een andere batterij erin en die doet het wel iets beter, maar hij blijft kuren geven. Apple doet jammer genoeg alsof hun neus bloedt, terwijl KPN aangeeft dat het geen probleem is met de hardware (repareren heeft dus weinig zin) maar met een bug in de software.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 13:50

Ik heb nu een nieuwe iPhone en probeerde via iTunes over te stappen van mijn oude iPhone naar mijn nieuwe. Alles ging goed maar nu geeft die steeds dat de verificatie is mislukt. Er staat 'Er heeft zich een fout voorgedaan bij de verbinding met de Apple ID-server'. Iemand enig idee?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 16:07

en dat terwijl ik net een refurbishrd 6 wilde kopen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 16:19

Trui schreef:
en dat terwijl ik net een refurbishrd 6 wilde kopen...

Het is niet met allemaal hoor :) Mijn vader heeft tot het einde nergens last van gehad met z'n 6, en ik ken genoeg mensen waarbij het ook nog gewoon normaal doet. Maar het is wel een bekend probleem, ken veel mensen die het ook wel hebben. Zou dus wel goed doorvragen over de batterij bij een refurbished en ook of het binnen de garantie die zij bieden valt.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 16:22

is een 6s dan slimmer om te doen?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 16:26

Ik heb er juist last van met mijn 6s :').

Zoals vandaag heb ik m best vaak gebruikt, rond 8.30 van de lader gehaald en heb nog 75%. Heel irritant soms :').

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 16:27

O Trui ik heb nu ook een refubished iPhone, op wat instellingsproblemen na (kwam door mezelf want moest eerst updaten. Stond wel overal maar dacht kan later wel :')) En hij doet het perfect. Er is op mijn telefoon serieus geen een krasje te vinden, naja een kleine op de achterkant bij dat appeltje!

Mijn vader heeft al 2 jaar de iPhone 6 en heeft nergens last van ook niet na de update. Hij doet er nog steeds 1,5 tot 2 dagen mee.

Het fijne van deze refubished iPhone 6 vind ik dat er 2 jaar fabrieksgarantie opzit. Dat vind ik echt een voordeel. Heb het via mobiel.nl gedaan. Was er de volgende dag al.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 16:31

Es_ther schreef:
Ik heb er juist last van met mijn 6s :').

Zoals vandaag heb ik m best vaak gebruikt, rond 8.30 van de lader gehaald en heb nog 75%. Heel irritant soms :').

dat is juist heel veel. na 4 uur is deze al weer 40 procent