Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EedihcrO schreef:Even een update in dit topic. Ik wil jullie sowieso hartelijk danken voor alle tips. Nadat ik op alle sites die ik maar kon vinden de klacht kenbaar heb gemaakt en ik nog een laatste keer zelf gingen bellen voor ik naar de geschillencommissie zouden stappen, kreeg ik het bericht dat ze toch mijn volledige aankoopbedrag zouden vergoeden. Het is waar je recht op hebt en het kan dus wel gewoon.
Jammer dat het zoveel moeite kost, maar inmiddels heb ik een nieuwe telefoon die ik niet via Belsimpel heb gekocht. Heb nog wel even getwijfeld, want ja, nu wist ik wat er kon natuurlijk
Science90 schreef:Ik meld me ook maar even
M'n mobiel heeft het vrijdag onverwachts begeven, dus ik moet zo snel mogelijk een nieuwe, maar welke?
Ik heb altijd Samsungs gehad en ook al gaan ze nooit echt lang mee, ik hecht er wel aan. Maar de nieuwste zijn me te duur en bij de oudere ben ik bang dat ze kort meegaan ivm updates. Zou bijv. de S5 mini nog (ruim) twee jaar mee kunnen of niet?
Lijstje op dit moment:
- Samsung S5 mini
- Samsung A3
- Motorola moto E (2015 of 2016?)
- Apple iPhone 5S (te oud inmiddels?)
Ik vind een goede accu van minimaal 15 uur een must. Verder gebruik ik m'n mobiel vooral om te appen en muziek te luisteren, soms een spelletje en natuurlijk fatsoenlijk kunnen bellen.
Max. 250 euro.
Oja en ik vind het formaat heel erg belangrijk! Ik wil geen mobiel die veel groter is dan de S4 mini (61 bij 124 mm).
Wie o wie heeft er raad?