Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nicolletje schreef:suze_ schreef:ik kan niet eens verder dalendan komt er een restschuld die ik niet kan betalen.
ook fijn
Inderdaad, dan kan je beter nog maandelijks een x bedrag ophoesten dan in de schulden te komen zitten, denk ik.
verder vind ik 175d wel een erg slecht eerste bod dan valt er al niks meer te onderhandelen (of je moet te vreden zijn met 2d eraf) sita12 schreef:ik snap jullie ook hoor begrijp me niet verkeerd, maar de huizen daar in de buurt zijn allemaal erg verschillend en over het algemeen een heel stuk beter onderhouden/ vaste trap na zolder hele garage hahah

sita12 schreef:vind ik 175d wel een erg slecht eerste bod dan valt er al niks meer te onderhandelen (of je moet te vreden zijn met 2d eraf)

dus ja nog ff hopen, met de aankoopmakelaar gesproken is 20/15% onder vraagprijs bieden 10/5% onder vraagprijs uitkomen . veerledec schreef:10% onder de vraagprijs is toch eerder 'gebruikelijk'? En je komt gemiddeld uit op ik geloof 6% onder de vraagprijs dacht ik ergens te hebben gelezen.
sita12 schreef:ja idd hahaha geen tegenbod geen onderhandelingdus ja nog ff hopen, met de aankoopmakelaar gesproken is 20/15% onder vraagprijs bieden 10/5% onder vraagprijs uitkomen .
ik heb de verkopers wel gesproken hoor het is niet dat het helemaal stil is. Ze geven aan ook graag te willen verkopen alleen druven ze volgensmij niet echt (niet iedereen is zo direct als mij
) hoe of wat te zeggen