Had via de site al doorgegeven wat mijn inkomen is
bijna 850 euro terug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Voor de draad op de weide heb ik een ghallager met zonnepaneel. Kost wat in aankoop maar werkt prima. En bovendien verplaatsbaar, heel handig bij strookbegrazing.
Of als je enkel een metalen poort onder stroom wil zetten om overklimmende kinderen/bezoekers te weren
purny schreef:Ik heb mijn toeslagen van vorig jaar uitbetaald gekregen![]()
bijna 850 euro terug
Faelynn schreef:purny schreef:Ik heb mijn toeslagen van vorig jaar uitbetaald gekregen![]()
bijna 850 euro terug
Dat is al snel, ik zag dat ik mijn zorgtoeslag vorig jaar begin Juni teruggekregen heb, dus ga daar nu ook maar vanuit. Verwacht dit jaar ongeveer 300 euro terug te krijgen![]()
Ik weet nooit precies wat mijn jaarinkomen is, dus heb die altijd te hoog ingeschat staan, zodat ik altijd wat terug krijg
Heb wel al mn definitieve aangifte en belastinggeld terug, dat was ook een leuk zakcentje
VanHuisUit schreef:Super fijn Purny![]()
Ben zo blij dat ik geen verbouwingen in het vooruitzicht heb, dus iedereen sterkte met de verbouwplannen en vooral... die uitvoering![]()
![]()
![]()
Vandaag weer een gesprek voor een opdracht... het ziet er goed uit maar heb de opdracht nog niet. Als ik hem krijg kan ik weer helemaal als zelfstandige werken. Lijkt me zalig. Heb dat eerder een flinke tijd gedaan maar ben daar toen op enig moment mee gestopt ivm huwelijksperikelen en later scheiding plus de financiële rompslomp die daarmee gepaard gaat. Nu is de financiële rompslomp al weer enige tijd op orde dus ik durf die stap nu wel weer aan. Heb al 2 opdrachtgevers, dan die 3e erbij en kan ik 'echt' weer los ... hoop het zo!
Citaat:Mijn ex was automonteur en altijd super laks met alles. Ik reed dus ook altijd in auto’s met lekke uitlaat en dat soort dingen. Dus ik ben daar nu nogal precies in. Net als dat ik vind als er iets in zit moet het ook werken zeg maar.
Samantha_ schreef:. Mijn ex was automonteur en altijd super laks met alles. Ik reed dus ook altijd in auto’s met lekke uitlaat en dat soort dingen. Dus ik ben daar nu nogal precies in. Net als dat ik vind als er iets in zit moet het ook werken zeg maar.