Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sting schreef:Heeft er al iemand een goede after-Sinterklaas actie gevonden? Bij de Hema kon ik altijd goed scoren vorige jaren, maar nu nog niet gezien. Ik lust in februari ook nog prima een chocoladeletter of een chocoladekruidnootje hoor!
PSvanLot schreef:Zijn er nog meer mensen die boodschappen laten bezorgen door de AH? Ik wil graag in de app een bezorgbundel afspreken op een vast dag, maar vrijdag/zaterdag zit er nooit bij.
Nu plan ik steeds losse afspraken vier weken vooruit en dat wil dan weer wel op zaterdag.
Justme_Lisaa schreef:PSvanLot schreef:Zijn er nog meer mensen die boodschappen laten bezorgen door de AH? Ik wil graag in de app een bezorgbundel afspreken op een vast dag, maar vrijdag/zaterdag zit er nooit bij.
Nu plan ik steeds losse afspraken vier weken vooruit en dat wil dan weer wel op zaterdag.
Zaterdag en zondag kan je ook niet kiezen met je bezorgbundel als vast moment. Je hebt afhankelijk van de regio verschillende momenten op doordeweekse dagen kiezen, afhankelijk van welke vrij zijn