[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 09:03

Ik helaas nog niet, wil er ook graag een maar vind het ook te duur, vooral als dit kan gebeuren... :=

Afbeelding

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 09:07

Ik heb de Apple watch 2, twee maanden geleden gekocht. Hoop geld, maar ik vind het nog steeds elke cent waard. Al weet ik nog niet of ik alles eruit haal, ik gebruik hem op dit moment vooral om mijn activiteit te meten en tijdens het hardlopen.

Edit: wel met een screenprotector erop, om hopelijk bovenstaande foto te voorkomen :))
Laatst bijgewerkt door MarJon op 20-04-17 09:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 09:07

Oh wow, daar word je inderdaad écht niet blij van :o Wat een sonde geld!

Bedankt voor je reactie! Is de serie 2 ook echt fijn waterdicht? Ik werk bij een zwembad, dus hij moet wel tegen een stootje kunnen. Waar gebruik je hem nog meer veel voor, afgezien het meten van je activiteit?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 09:34

Ik heb ook ook sinds november.
Ik vind m heel fijn.
Vind het alleen jammer dat ik niet kan "battelen" zoals je bv met een Fitbit kan.
Had screenprotector gekocht via Ali. Maar een was al kapot toen ie kwam en de ander vond ik qua maat te klein. Dan is net de rand niet beschermd. Dus nog eens kijken of ik een rotere kan vinden.
Voor m'n iPhone 7 heb ik nl ook een glaasje wat echt helemaal over de rand ook zit. Toch een veiliger idee.
Moet zeggen dat ik nog geen krasje op m'n scherm heb van m'n watch.
Ik heb er mee in bad gezeten en onder de douche gestaan en ook dat is geen probleem. Dus waterdicht is ie wel.

Ik gebruik m idd ook voornamelijk voor activiteit. Maar vind t handig dat berichtjes enzo er op binnenkomen.

HorseTimeXL

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 09:54

Ik zie nu net dat de iPhone 7 binnen het budget van mij zou vallen en de iPhone 6S is ook goedkoper geworden binnen het abonnement wat ik wilde. Maar zouden jullie dan alsnog zeggen van een iPhone 6S kan prima daar hoef je niet perse de iPhone 7 voor te kopen plus die is goekoper. Of zouden jullie dan zou ik toch voor de iPhone 7 gaan.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 10:46

Ik heb de eerst generatie Apple Watch en heb hem nu een jaar. Hij bevalt mij goed. Gebruik hem met wandelen met paarden. En voor berichtjes snel lezen. Ook voor muziek te regelen op mijn iphone. En ik vind hem ook leuk om te zien.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 12:46

HorseTimeXL schreef:
Ik zie nu net dat de iPhone 7 binnen het budget van mij zou vallen en de iPhone 6S is ook goedkoper geworden binnen het abonnement wat ik wilde. Maar zouden jullie dan alsnog zeggen van een iPhone 6S kan prima daar hoef je niet perse de iPhone 7 voor te kopen plus die is goekoper. Of zouden jullie dan zou ik toch voor de iPhone 7 gaan.

6s is nog steeds een top telefoon hoor! Ik heb die van mij nu een jaar en vind hem nog steeds super. Had laatst wel een wedstrijdje gedaan met een vriendin met een 7 en die van haar laadde een webpagina wel sneller, maar dat was echt een klein verschil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 13:01

Ik zou sowieso voor het nieuwste model gaan dat je budget toelaat. Niet eens per se omdat de 6s slechter is, maar omdat Apple behoorlijk snel gaat met innovaties en updates waardoor je de 7 langer kan blijven gebruiken dan de 6s.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 14:00

Emmaa_ schreef:
Ik zou sowieso voor het nieuwste model gaan dat je budget toelaat. Niet eens per se omdat de 6s slechter is, maar omdat Apple behoorlijk snel gaat met innovaties en updates waardoor je de 7 langer kan blijven gebruiken dan de 6s.

Ik ga hier in mee! Formaat is ook gelijk geloof ik, dat is de enige reden waarom ik een SE heb, vind de iPhones vanaf de 6 te groot.. :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 23:14

Is de 7 qua specs ook veel beter dan de 6s?

Word namelijk ram gek van mijn 6s, dus ben aan t kijken voor een nieuwe.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 09:42

mag ik vragen wat je zo gek maakt?

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 10:00

Ja ben ik ook benieuwd naar? Mijn iPhone 5C werkt perfect behalve dan de 8gb geheugen, maarja dat viel te verwachten :') Mochten de prijzen niet veranderen dan ga ik voor de iPhone 7. Een keertje echt het nieuwste model. Mag ook wel een keer hehe, ook al komen er nieuwe aan.. Ik neem altijd een ouder model :D

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 15:52

Ik heb even een vraagje, heb net een nieuwe 6s maar kan er nog niks mee omdat er geen sim in zit.. na alles wat ik aanklik zegt die 'button' ook als ik m uit wil doen zegt die 'slide or dubble tap' en daarna weer button, ook gebeurd er niks als ik slide of dubble tap. Hoe moet ik hem nu uit krijgen?

Dit is mijn eerste Iphone :')

edit: zie ook op video's dat als de telefoon opstart en je bij Hello komt je naar links kan swipen en dan je land kiezen maar ik krijg meteen de melding No simcard installed

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 17:18

Ik snap je bericht niet zo... :=
Maar het is een nieuwe 6s uit de winkel begrijp ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 17:33

Je kan hem niet gebruiken zonder dat er een simkaart in zit. Dus als je hem wilt instellen zul je er eerst een simkaart in moeten stoppen.

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 17:40

Het is inmiddels opgelost, ik had er een goede simkaart ingedaan, hij stond blijkbaar op een stand voor slechthorenden oid daarom bleef die alles herhalen :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 19:28

Hey ik had een vraagje. Ik mag zondag een nieuwe iPhone bestellen bij mn verlenging van mijn telefoon. Nu heb ik een iPhone met 8GB en straks 64 GB heerlijk :D. Alleen nu heb ik op mijn huidige iPhone een instelling destijds ingezet dat alles ook in iCloud kwam (met name de foto's en video's). Dit hield in dat zodra ik niet goed internet had oid in het buitenland dat ik ze niet goed kon zien. Nu heb ik deze instelling in de toekomst niet meer nodig en ik dacht als ik mijn nieuwe iPhone installeer, neemt die dan automatisch de instellingen over van mijn vorige iPhone omdat je natuurlijk inlogt met je gebruikersnaam en wachtwoord? Of kan je dat bij een nieuw toestel opnieuw invullen?

Djonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 21:27

Hoi allemaal,

Ik hoop dat ik hier mijn vragen kan stellen en antwoord kan krijgen. Een zoektoch op internet heeft tot op heden niks opgeleverd. Ik hoop dat er wat bokkers zijn die mij kunnen helpen. Alvast bedankt!

Op dit moment heb ik twee problemen. Als ik op safari aan het internetten ben (bokken) dan kan ik tegelijkertijd via de site van youtube geen muziek meer afspelen. Voorbeeldje: ik zet op safari een tabblad open met youtube en zoek een muziekje op die ik wil afspelen. Die laat ik afspelen. Tijdens het afspelen open ik een ander tabblad en dan stopt de muziek. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Probleem 2: Ik krijg mijn youtube (app of safari) niet meer op de achtergrond draaiend. Voorbeeldje: ik zoek een muziekje op en speel het af. D.m.v. De home knop of andere knoppen gaat de telefoon uit en komt het muziekje op de achtergrond. Voorheen kon hij dat laden en gewoon afspelen. Tegenwoordig niet meer.

Ter info: ik heb de nieuwste ios update.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 21:32

Djonah dat is niet oplosbaar want YT is een stomme app/site die alleen op de voorgrond kan spelen :+

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 21:33

@HorseTimeXL
Als je m vanaf een backup overzet neemt hij de instellingen denk ik mee, maar dat kun je natuurlijk zelf weer in instellingen omzetten..

@Djonah
Probleem 1 kun je niet oplossen, zo werkt youtube nou eenmaal. Het geluid hoort bij het filmpje.
Probleem 2 is volgensmij precies hetzelfde probleem?

Djonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 21:36

Waarom kon het voorheen dan wel?

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 21:36

Omdat het voorheen wel kon. :+ Nee geen idee, dat is al een hele tijd geleden in een update meegekomen.

Djonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 21:38

Naar! Maar bedankt voor de informatie.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 21:40

Omdat YT graag wilt dat je naar de filmpjes kijkt omdat ze daar geld mee verdienen (reclames)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 21:44

Ik heb een app, Autotube, daarmee kun je youtube filmpjes/muziek gewoon op de achtergrond afspelen :j Erg handig.