Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sem_ schreef:joyce83 schreef:Hier ook weer eens op zoek naar een nieuwe telefoon. Ben steeds tevreden geweest met mijn samsung galaxy s3 mini en nu weet ik even niet meer waar te zoeken. Toestel begint wat trager te worden, soms gaat de batterij maar een halve dag mee zonder dat ik veel met de telefoon bezig ben. Ook krijg ik vaak de melding dat het geheugen vol is.
Op dit moment neig ik het meeste naar de LG nexus 5x 32gb.
Wat wil ik.
- in elk geval meer geheugen dan nu, meeste waar ik naar kijk start in elk geval met 16gb
- niet te groot, maatje van de huidige zou perfect zijn. (wil graag in broekzak kunnen doen)
- max 300 euro
Broertje gaf aan dan niet voor de samsung galaxy s5 te gaan omdat er wat veel klachten over waren. Verder kwam ik in mijn speurtocht ook een fijne site tegen waar veel dingen op staan wat de telefoon heeft, ook of ze een slowmotion filmpje kunnen maken maar dat kan ik niet meer terug vinden?
Ik ben heel tevreden met de Nexus 5x maar hij is wel vrij groot, past niet in mijn broekzak.
joyce83 schreef:Is een Iphone wel handig als je verder geen apple in huis hebt? Man gaf aan dat je vaak ook voor apps moet betalen? Wat ik zie is dat deze ook 2 jaar ouder is (qua uitkomen) dan de andere telefoons?
Wat is het verschil in de samsung a lijnen en s lijnen?
EedihcrO schreef:Ik ben ook op zoek naar een nieuwe telefoon. Twijfel eigenlijk tussen de Nexus 5X en de Huawei P9 Lite. Iemand die daar iets over kan zeggen?
En ik kan iedereen hier alleen maar waarschuwen vooral niet te kopen bij Belsimpel.nl. Zie:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=139&t=1902300
Het lijkt goedkoop, maar uiteindelijk ben je dus veel meer geld kwijt als er iets misgaat.
xxxmh schreef:Ik ben ook aan het zoeken voor een nieuwe telefoon. Heb nu de s4 al 2 jaar (toestel is 3 jaar oud). De batterij gaat alleen zo snel leeg dat ik hem 2 tot 3 keer per dag moet opladen, telefoon staat wat vaker vast etc. Vond het altijd wel een fijne telefoon.
Nu heb ik een sim Only abonnement dus moet een los toestel aanschaffen. Graag wil ik bij Samsung blijven omdat ik dat fijne toestellen vind. Had al gekeken naar de s7, maar hij is zo duur haha. De s6 is geen optie voor mij want wil graag een geheugenkaart erin kunnen doen. Van de week zag de de a5 2016. Zag eruit als een fijne telefoon en niet al te duur, heeft iemand deze telefoon en kunnen jullie je ervaringen erover zeggen?!
xxxmh schreef:EedihcrO schreef:Ik ben ook op zoek naar een nieuwe telefoon. Twijfel eigenlijk tussen de Nexus 5X en de Huawei P9 Lite. Iemand die daar iets over kan zeggen?
En ik kan iedereen hier alleen maar waarschuwen vooral niet te kopen bij Belsimpel.nl. Zie:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=139&t=1902300
Het lijkt goedkoop, maar uiteindelijk ben je dus veel meer geld kwijt als er iets misgaat.
Mijn broertje heeft daar vorige week een los toestel gekocht en ik wilde dat ook gaan doen, ga maar even dat topic doorlezen
Stamper schreef:xxxmh schreef:Ik ben ook aan het zoeken voor een nieuwe telefoon. Heb nu de s4 al 2 jaar (toestel is 3 jaar oud). De batterij gaat alleen zo snel leeg dat ik hem 2 tot 3 keer per dag moet opladen, telefoon staat wat vaker vast etc. Vond het altijd wel een fijne telefoon.
Nu heb ik een sim Only abonnement dus moet een los toestel aanschaffen. Graag wil ik bij Samsung blijven omdat ik dat fijne toestellen vind. Had al gekeken naar de s7, maar hij is zo duur haha. De s6 is geen optie voor mij want wil graag een geheugenkaart erin kunnen doen. Van de week zag de de a5 2016. Zag eruit als een fijne telefoon en niet al te duur, heeft iemand deze telefoon en kunnen jullie je ervaringen erover zeggen?!
Marktplaats?
Staat echt niet alleen prut tussen...
EedihcrO schreef:Ik ben ook op zoek naar een nieuwe telefoon. Twijfel eigenlijk tussen de Nexus 5X en de Huawei P9 Lite. Iemand die daar iets over kan zeggen?