Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luxorvalkje schreef:Ok.
Mijn monstera zit tegen het plafond. Zal ik hem laten groeien en opzij leiden of gaat dit niet werken? (Plafond is 260 cm)
Pot is iig vol. Dus aan stekken heb ik zelf niks.
En hij heeft ook besloten een nieuwe zijtak te maken. Dat had ik nog niet eerder gehoord / gezien.
[ [url=m/3QQsl6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vLoaDJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xobtRK.jpg]Afbeelding[/url] ]
IsaCalixa schreef:Mooie aankopen hierboven!
Even een vraagje: weet iemand waar je leuke wandrekjes/touwen en dergelijke kunt halen, om planten aan de muur te hangen/zetten?Ik had een keer ergens zo'n wandrekje in hexagon-vorm gezien met allerlei plantjes erin, zo leuk!
rollyjogered schreef:nieuwe vriendin opgehaald bij de ikea![]()
[ [url=m/a5WoXp.jpg]Afbeelding[/url] ]
vraagje, hoe vaak verpotten jullie je planten? die van mij groeien elke paar maanden alweer onder uit de pot. maar soms zie ik hier grote planten voorbij komen met relatief best kleine potten, hoe doen jullie dat? ik zou het wel leuk vinden om niet steeds nieuwe potten hoeven te kopen.
TheJokerr schreef:S8903N schreef:Kom weer een keer binnen vallen: iemand interesse in een monstera monkey mask? Hier wordt hij steeds zieliger en zal het uiteindelijk denk ik niet overleven![]()
Hij is nu nog te redden, dus wie wil? (Omgeving Nijmegen)
Jahoor! Wat mankeert die?
rollyjogered schreef:nieuwe vriendin opgehaald bij de ikea![]()
[ [url=m/a5WoXp.jpg]Afbeelding[/url] ]
vraagje, hoe vaak verpotten jullie je planten? die van mij groeien elke paar maanden alweer onder uit de pot. maar soms zie ik hier grote planten voorbij komen met relatief best kleine potten, hoe doen jullie dat? ik zou het wel leuk vinden om niet steeds nieuwe potten hoeven te kopen.
corinep schreef:Zou het kunnen dat een plant harder gaat groeien zodra de wortels meer ruimte krijgen? Als je nieuwe potgrond erin doet heeft ie ook weer nieuwe voeding natuurlijk. Dus een plant niet verpotten zorgt ervoor dat ie kleiner blijft misschien?
Macs schreef:Die doet het bij mij na 2 jaar nog steeds fantastisch!
Ik vraag me ook ernstig af hoe mensen dat doenEn dan nog het vinden van mooie potten voor niet al te duur...