Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ingrid_92 schreef:Mijn telefoon is ook met uitsterven bedreigd, dus ben rustig rond aan het kijken voor een nieuwe. Eerlijk gezegd ben ik een beetje uitgekeken op de Samsung, heb er een paar gehad maar vindt ze het steeds toch net nietveel vastlopen, traag worden etc.
Ik ben op zoek naar een smartphone waar ik ook goede foto's en filmpjes mee kan maken (dus goede camera), die tegen een (flink) stootje kan (laat 'm nog al eens vallen) en niet te groot is. 14 cm vind ik gewoon echt totaal níet praktisch. Nadeel van die Samsung mini's is dat die gewoon een heel stuk minder zijn.
Ik kwam o.a. al de Motorola Moto G tegen, klinkt goed (goede camera, lekker stevig), maar helaas ook zo groot.
Mijn zus heeft een Iphone 5 en dat vind ik wel een mooi formaat, maar wat is nu een aanrader in mijn geval? Wil ook wel wat opslag hebben, dus dat hij niet te snel vol zit.
Budget is max. 150 a 200
geerte schreef:Ik check altijd http://www.trustpilot.com.
En even een vraagje aan Nizoni4: Kan bij de huawei p9 ook een 2e simkaart? En hoe bevalt hij?
Jellybeans schreef:Kunnen jullie hier wat goede, goedbekeken review sites om reviews over Coolblue te schrijven droppen?
Ik ben echt zwaar ontevreden over Coolblue en aangezien hun klantenservice er niets mee doet probeer ik het maar op deze manier. (= op alle review sites die ik kan vinden mijn ervaring delen)
Alvast bedankt.
Quir schreef:Jellybeans schreef:Kunnen jullie hier wat goede, goedbekeken review sites om reviews over Coolblue te schrijven droppen?
Ik ben echt zwaar ontevreden over Coolblue en aangezien hun klantenservice er niets mee doet probeer ik het maar op deze manier. (= op alle review sites die ik kan vinden mijn ervaring delen)
Alvast bedankt.
Tweakers!
ItsMe2 schreef:Ik weet niet of het helemaal in dit topic thuis hoort, maar ik vraag het toch even.
Ik heb bij mijn provider een abonnement tot ergens in december. Nu staat er in mijn contract dat ik vanaf 12 augustus kan verlengen. Weet iemand of dit dat is alleen bij de provider waarbij ik nu ben, of dat ik op dat moment ook al kan overstappen naar een andere provider?
Uiteraard heb ik de websites en Google al geraadpleegd, maar kan geen antwoord vinden.
Marie111 schreef:ItsMe2 schreef:Ik weet niet of het helemaal in dit topic thuis hoort, maar ik vraag het toch even.
Ik heb bij mijn provider een abonnement tot ergens in december. Nu staat er in mijn contract dat ik vanaf 12 augustus kan verlengen. Weet iemand of dit dat is alleen bij de provider waarbij ik nu ben, of dat ik op dat moment ook al kan overstappen naar een andere provider?
Uiteraard heb ik de websites en Google al geraadpleegd, maar kan geen antwoord vinden.
Verlengen kan alleen bij eigen provider.
Overstappen kan pas na einde van het contract. Voor jou in december dus.
joyce83 schreef:Hier ook weer eens op zoek naar een nieuwe telefoon. Ben steeds tevreden geweest met mijn samsung galaxy s3 mini en nu weet ik even niet meer waar te zoeken. Toestel begint wat trager te worden, soms gaat de batterij maar een halve dag mee zonder dat ik veel met de telefoon bezig ben. Ook krijg ik vaak de melding dat het geheugen vol is.
Op dit moment neig ik het meeste naar de LG nexus 5x 32gb.
Wat wil ik.
- in elk geval meer geheugen dan nu, meeste waar ik naar kijk start in elk geval met 16gb
- niet te groot, maatje van de huidige zou perfect zijn. (wil graag in broekzak kunnen doen)
- max 300 euro
Broertje gaf aan dan niet voor de samsung galaxy s5 te gaan omdat er wat veel klachten over waren. Verder kwam ik in mijn speurtocht ook een fijne site tegen waar veel dingen op staan wat de telefoon heeft, ook of ze een slowmotion filmpje kunnen maken maar dat kan ik niet meer terug vinden?
magda_90 schreef:Vraag voor de Lg Nexus 5 gebruikers. Tijdens het telefoneren gaat mijn scherm op zwart waardoor ik codes bijvoorbeeld niet kan invullen. Wat doe ik fout? Weet iemand dit? Google zegt wel dat het je sensor kan zijn maar dan voornamelijk bij een type van Samsung.
joyce83 schreef:Hier ook weer eens op zoek naar een nieuwe telefoon. Ben steeds tevreden geweest met mijn samsung galaxy s3 mini en nu weet ik even niet meer waar te zoeken. Toestel begint wat trager te worden, soms gaat de batterij maar een halve dag mee zonder dat ik veel met de telefoon bezig ben. Ook krijg ik vaak de melding dat het geheugen vol is.
Op dit moment neig ik het meeste naar de LG nexus 5x 32gb.
Wat wil ik.
- in elk geval meer geheugen dan nu, meeste waar ik naar kijk start in elk geval met 16gb
- niet te groot, maatje van de huidige zou perfect zijn. (wil graag in broekzak kunnen doen)
- max 300 euro
Broertje gaf aan dan niet voor de samsung galaxy s5 te gaan omdat er wat veel klachten over waren. Verder kwam ik in mijn speurtocht ook een fijne site tegen waar veel dingen op staan wat de telefoon heeft, ook of ze een slowmotion filmpje kunnen maken maar dat kan ik niet meer terug vinden?