Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:purny schreef:Net even weer de meterstanden doorgegeven aan de app. Ik heb een advies van 0 euro nu![]()
Wordt een mooi centje in december op de spaar.
heb je zonnepanelen?
PSvanLot schreef:O dat is wel lekker! Volgens mij loopt hij hier van 1 januari tot 1 januari.
We gaan hier verbouwen over 5 weken, als we dat financieel te boven zijn ga ik me eens verdiepen in een warmtepomp. Dat is een aardige investering maar schijn je in een jaar of 6 terugverdiend te hebben.
purny schreef:PSvanLot schreef:A oké, en waarom daarna een hartverlamming?
Ik betaal €175 gwl per maand.. Zou wel zonnepanelen willen, maar ons huis is omgeven door bomen van +30 meter helaas.
Omdat ik dan naar een variabel contact ga. Goedkoopste was vorige week 150 euro en de duurste bij waar ik nu zit was 230.
shirleyp schreef:PSvanLot schreef:O dat is wel lekker! Volgens mij loopt hij hier van 1 januari tot 1 januari.
We gaan hier verbouwen over 5 weken, als we dat financieel te boven zijn ga ik me eens verdiepen in een warmtepomp. Dat is een aardige investering maar schijn je in een jaar of 6 terugverdiend te hebben.
En er zit serieus goede subsidie op momenteel! Wel even goed kijken of je huis voldoende geïsoleerd is om volledig op een warmtepomp te kunnen, anders kan je beter kiezen voor een hybride. Dat bespaart ook al flink.
Samantha_ schreef:Mijn eindafrekening is volgens mij nu verschoven omdat ik verhuisd ben, dan wordt het eind november.
Hybride warmtepomp zou ik wel willen. Alleen ik las dat ze best nog wat herrie maken, en hij komt op zolder te hangen waar ik ook slaap.
Samantha_ schreef:Mijn eindafrekening is volgens mij nu verschoven omdat ik verhuisd ben, dan wordt het eind november.
Hybride warmtepomp zou ik wel willen. Alleen ik las dat ze best nog wat herrie maken, en hij komt op zolder te hangen waar ik ook slaap.
PSvanLot schreef:We hebben het huis idd volledig geïsoleerd de afgelopen jaren. Maar met hybride moet het toch ook volledig geïsoleerd zijn?
purny schreef:Samantha_ schreef:Mijn eindafrekening is volgens mij nu verschoven omdat ik verhuisd ben, dan wordt het eind november.
Toen ik was verhuisd kreeg ik van het oude adres een afrekening. Ik nam hetzelfde contract mee naar mijn nieuwe adres.
shirleyp schreef:Samantha_ schreef:Mijn eindafrekening is volgens mij nu verschoven omdat ik verhuisd ben, dan wordt het eind november.
Ze brommen inderdaad als ze aanslaan, maar er zit per type echt wel verschil in hoor. Onze buitenunit heeft een nachtmodus, hij is stiller in de nacht. Valt hier enorm mee.